اجرای طرح فرش با بیش از ۶ هزار گلدان در حرمین مطهر شهر شیراز

مظفری گفت: در آستانه نوروز سه طرح فرش با بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ گلدان گل در صحن مطهر حرم حضرت شاهچراغ (ع)، حرم مطهر سید علا الدین حسین (ع) و حضرت علی ابن حمزه (ع) اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «روح الله مظفری»، امروز (یکشنبه 29 اسفند) با اشاره به اقدامات انجام شده برای زیبا سازی فضای شیراز برای ایام نوروز در جمع خبرنگاران گفت: هفت میلیون نشا و گل فصلی شامل گل های بنفشه، اطلسی، میمون، قرنفل، همیشه بهار، مینا چمنی و شب بو در بلوارها، بوستان ها و میدان های شهر کاشته شده است.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز افزود: این اقدام با هدف ایجاد سرسبزی و نشاط در فضاهای شهر برای ایام نوروز و استقبال مطلوب از مسافران نوروزی به انجام رسیده است.

وی با اشاره به نصب المان های زیبای نوروزی نیز بیان کرد: سه طرح فرش با بیش از 6 هزار و 500 گلدان گل در صحن مطهر حرم حضرت شاهچراغ (ع)، حرم مطهر سید علا الدین حسین (ع) و حضرت علی ابن حمزه (ع) اجرا شده است و در محوطه باغ های جهان نما، دلگشا و گلها، آرامگاه سعدی و پارک «شهروند» نیز شاهد اجرای فرش گل به شکل زیبایی هستیم.

مظفری ادامه داد: در بسیاری از بوستان ها و معابر شهر نیز مبلمان های جدید نصب شده و المان های نوروزی و گلدان های جدید نیز در اماکن گردشگری و توریستی جانمایی و نصب شده اند.

وی اعلام کرد: پل های عابر پیاده و سازه های تبلیغاتی نیز با اولویت بندی مورد نقاشی و رنگ آمیزی قرار می گیرند و از سه پروژه نورپردازی در تقاطع های شهید رودکی، المان ورودی جنوب غرب و دکتر خدا دوست با هدف زیبا سازی و ارتقای جلوه شهر در شب بهره برداری شده است.

کد خبر 1159470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha