ارتباط عاطفی جهادگران با اهالی بومی مناطق محروم فارس ارزشمند است

سردار بوعلی گفت: ارتباط عاطفی جهادگران با اهالی بومی مناطق محروم استان فارس بسیار ارزشمند است و خدمت دانشجویان در این اردوی جهادی همزمان با لحظه سال تحویل و تعطیلات نوروزی کار بزرگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «یدالله بوعلی»، امروز (یکشنبه 29 اسفند) در بازدید از اردوی جهادی «عهد خدمت دانشجویی» گفت: ارتباط عاطفی جهادگران با اهالی بومی مناطق محروم استان فارس بسیار ارزشمند است و خدمت دانشجویان در این اردوی جهادی همزمان با لحظه سال تحویل و تعطیلات نوروزی کار بزرگی است.

فرمانده سپاه فجر فارس افزود: حضور دانشجویان در این خدمت جهادی موجب اقدام به فعالیت های هدفمند و برنامه ریزی شده نیز شده است و به دانشجویان جهادگر توصیه می کنم که قدر فرصتی که خداوند به آنها داده است را بدانند و با همدلی در مباحث مختلف خدمت رسان مردم باشند.

وی تاکید کرد: دانشجویان جهادگر با حضور موثر در جمع مردم می توانند از آنها به مشارکت و ایجاد هم افزایی و تعامل با پایگاه های مقاوت دعوت کنند و این ارتباط را افزایش دهند و استمرار برنامه های خود را به پایگاه های محل واگذار کنند تا پس از اردوی جهادی نیز این خدمات رسانی تداوم یابد.

خاطر نشان می شود، فرمانده سپاه فجر فارس و رئیس سازمان بسیج سازندگی استان به همراه مدیر حرکت های جهادی بسیج سازندگی با حضور در شهرستان های داراب از فعالیت های گروه های جهادی دانشجویی تحت عنوان قرارگاه «عهد خدمت» در مناطق محروم این شهرستان بازدید کردند.

 

کد خبر 1159472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha