اقدامی نو در برپایی آئین های قرائت قرآن کریم ویژه ماه مبارک رمضان

حجت الاسلام محمدی گفت: برپایی ۶ محفل قرآنی با مشارکت مساجد در قالب اقدامی نو به منظور برپایی آیین های قرائت قرآن کریم در ماه مبارک رمضان انجام می شود.

« حجت الاسلام مجتبی محمدی» با اعلام خبر ساختار جدید در برپایی آیین قرائت قرآن کریم در ماه مبارک رمضان به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت:  برپایی ۶ محفل قرآنی با مشارکت مساجد در سطح استان البرز و تهران به مناسبت ماه مبارک رمضان را شاهد خواهیم بود.

 

مدیرعامل مسابقات قرآنی مشکات افزود: این محافل قرآنی در قالب اقدامی نو به منظور برپایی آیین های قرائت قرآن کریم در ماه مبارک رمضان انجام می شود. 

 

وی با اشاره به اینکه در شرائط شیوع بیماری کرونا امکان برپایی آیین های قرآنی فراهم نبود اظهار کرد: در وضعیت کنونی که بسیاری از شهروندان واکسن کرونا را دریافت کردند، رویکرد موسسه قرآنی مشکات برپایی هرچه بهتر مراسم آیین های قرآنی با حضور پرشور مردم است. 

 

ایجاد شور قرآنی در جامعه ویژه ماه مبارک رمضان

 

حجت الاسلام محمدی با اشاره به اهمیت شور قرآنی در جامعه ویژه ماه مبارک رمضان بیان کرد: این محافل قرآنی در ۶ مسجد پیش از ساعت اذان مغرب و عشاء به مدت ۲ ساعت برپا می گردد. 

 

مدیرعامل مسابقات قرآنی مشکات خاطرنشان کرد: ویژگی اصلی و مهم این محافل حضور قاری مصری ( عبدالناصر هرک و یاسیر شرقاوی) همچنین قراء شاخص کشوری است. 

 

 

 

 

کد خبر 1159517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha