ایران اولین کشور اسلامی است که ماهواره به فضا پرتاب کرد

آیت الله نورمفیدی گفت: کشورما اولین کشور اسلامی است که ماهواره به فضا پرتاب کرد و به مقصد رسید و از ۵۰۰ کیلومتری زمین، این کره را زیر نظر دارد و مطالب مختلف را احصا می کند و به دست ما می رساند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، آیت الله «سید کاظم نورمفیدی»، در پیام نوروزی خود، ضمن قرائت دعای سال تحویل، گفت: چه زیباست که عید نوروز و عید ملی ما در آغاز آن با دعا شروع می شود و از خداوند می خواهیم سال و حال ما را به بهترین حال ها و سال ها متحول بگرداند.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان با اشاره به اینکه امسال عید و بهار طبیعت ما با میلاد مسعود بزرگ شخصیت جهان بشر همزمان شد، ایشان برای زندگی بشریت بهار آور است و قرار است بشریت به را به بهار کمال برساند، تاکید کرد: این تقارن یک تفال خوب است و مردم ما این سال را به فال نیک می گیرند.

امام جمعه گرگان با اشاره به فراز و نشیب های سال 1400، هم گفت: رسیدن به جایگاه بازدارندگی است و امروز کشور به جایی رسیده که قدرت بازدارندگی آن بسیار بالا رفته است که حتی دشمن های خونی ما مثل آمریکا و رژیم صهیونیستی به این قدرت بازدارندگی ما اعتراف کرده اند و می دانند این قدرت به حدی رسیده است که هیچ کس نمی تواند به این تعرض کند و خیلی برخورد با ایران برای آنان دشوار شده است.

وی با اشاره به اینکه کشورما اولین کشور اسلامی است که ماهواره به فضا پرتاب کرد و به مقصد رسید و از 500 کیلومتری زمین، این کره را زیر نظر دارد و مطالب مختلف را احصا می کند و به دست ما می رساند، تاکید کرد: گرفتاری هایی هم نظیر مشکلات اقتصادی و کوچکی سفره مردم را شاهد بودیم و بیکاری نسل جوان هم از دیگر مشکلاتی بوده که باید به آن اذعان کرد.

آیت الله نورمفیدی با یادآوری این مطلب دولت و رئیس جمهور باید برای رفع مشکل اقتصادی و اشتغال تمام هم و غم خود را در دستور کار قرار دهند، یادآور شد: سفر رئیس جمهور به استان هم اثرات خوبی داشته است و برای رفع مشکلات استان با قاطعیت دستور رئیس جمهور صادر شد و شخص رئیس جمهور پیگیر رفع مشکلات است و من به مسئولین اجرایی استان می گویم زیر نظر استاندار گلستان باید برنامه هایی که رئیس جمهور ارائه کرده است را پیگیری کنند.

وی گفت: امیدوارم سال خوبی داشته باشید و این سال هم برای استان ما ختم بخیر باشد.

کد خبر 1159535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha