۳۱ پایگاه امدادی هلال احمر کردستان در طرح نوروزی ۱۴۰۱  مشارکت دارند

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: طرح ملی امداد و نجات نوروزی ۱۴۰۱ در کردستان آغاز شده و ۳۱ پایگاه امدادی جمعیت هلال احمر کردستان در طرح مشارکت دارند.

پیام جلالی مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: این طرح در قالب ۳۱ پایگاه ثابت، موقت و پشتیبان، جاده‌ای، پایگاه تیم واکنش سریع، پایگاه امداد کوهستان و پایگاه امداد هوایی تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ در استان ادامه خواهد داشت.

 

 

جلالی افزود: در این طرح یک فروند بالگرد در قالب امداد هوایی برای شرایط اضطراری به صورت آماده باش است که در صورت نیاز به مسافران خدمات ارایه می شود.

 

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان ادامه داد: در این طرح ۲۳ دستگاه آمبولانس، خودروی پیشرفته نجات، خودروی چند منظوره آرگو و خودروی کمک دار جهت امداد رسانی و فعالیت در شرایط اضطراری در حالت آماده باش هستند و نیروهای آموزش دیده و متخصص نیز خدمات رسانی خواهند کرد.

 

 

وی اضافه کرد: در طرح ملی امداد و نجات نوروزی ۱۴۰۱، در مجموع ۲۰ روز، ۳۰۶۰ نفر روز، امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر کردستان در تمام مسیر های مواصلاتی فعالیت خواهند داشت.

 

 

جلالی به رانندگان در تعطیلات نوروزی توصیه کرد قبل از سفر از وضعیت خودرو، آب و هوا و جاده مطلع شوند و در صورت هرگونه حادثه احتمالی با سامانه ۱۱۲ هلال احمر تماس بگیرید، هنگام رانندگی کمربند ایمنی را ببندند که نقش مهمی در کاهش ضایعات نخاعی در تصادفات دارد.

کد خبر 1159579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha