اجرای طرح آرامش بهاری در جهت خدمت به زائران و مسافران نوروزی است

خسروانی ، گفت: اجرای طرح آرامش بهاری در جهت خدمت به زائران و مسافران نوروزی است که در جوار حرم احمد بن اسحاق (ره) سرپل ذهاب برگزار می شود.

حمید خسروانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: برنامه های فرهنگی و مذهبی در طرح آرامش بهاری در جوار حرم احمد بن اسحاق (ره )سرپلذهاب  اجرا می شود.

 

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه سرپل ذهاب افزود:  اجرای برنامه های لحظه تحویل سال ، مولودی خوانی ، برگزاری مسابقه ، اقامه نماز جماعت ، جلسات قرآنی و پاسخگویی به سوالات شرعی، قصه کودکان، همه واقف باشیم، برپایی ایستگاه صلواتی، نمایشگاه زندگی نامه شهدا ، غرفه محصولات چوبی و ترشیجات  با محوریت مراکز افق حرم احمد ابن اسحاق از دیگر برنامه‌های طرح آرامش بهاری است.

 

 

وی  با اشاره به هدف از اجرای طرح آرامش بهاری خاطر نشان کرد: این طرح به منظور ترویج فرهنگ وقف و فرهنگ زیارت و مودت، تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی و اجتماعی، تقویت باورهای دینی جوانان و ترویج معارف قرآن و اهل بیت (ع)، توسعه گردشگری مذهبی و رونق اقتصادی بقاع متبرکه برگزار می‌شود.

 

 

خسروانی تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا  تمامی مراسمات با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

 

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه سرپل ذهاب در پایان گفت: امسال بقاع متبرکه آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی هستند و امیدواریم مردم نیز در جوار امامزادگان شئون اسلامی را رعایت کنند.

کد خبر 1159624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha