مسئولان جهرم به پویش «عیدی به مردم» بپیوندند

حجت الاسلام مدبر گفت: توقعی که از مسئولان در آغاز سال جدید دارم این است که به پویش «عیدی به مردم» را جدی بگیرند.

حجت الاسلام «محمدحسین مدبر» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تبریک عید نوروز و آغاز بهار طبیعت، گفت: تقارن حلول سال جدید با نیمه شعبان زادروز منجی عالم بشریت و در انتها آغاز مبارک رمضان را به فال نیک می گیریم.

 

امام جمعه جهرم سالی پر از سلامتی، عافیت، شادکامی و خبرهای خوب و شیرین را برای شهروندان آرزو کرد و افزود: توقعی که از مسئولان در آغاز سال جدید دارم این است که به پویش «عیدی به مردم» را جدی بگیرند.

 

وی با تاکید بر اینکه خبرنگاران نیز این مسئله را به جد از مسئولان مطالبه کنند، عنوان کرد: اصحاب رسانه از مسئولان سوال کنند عیدی آنها برای مردم چیست؛ چرا که این امر سبب می شود مسئولان به فکر بیفتند و یک تحول و کار نو در کارشان داشته باشند.

 

حجت الاسلام مدبر با اشاره به اینکه این مطالبه موجب می شودتا مسئولان یک برنامه ای متفاوت از سال قبل داشته باشند و احساس مسئولیت بیشتری کنند، تصریح کرد: این توقع را از مسئولان دارم به پویش «عیدی به مردم» بپیوندند و هر مسئول و رئیس سازمان عیدی خود را برای مردم بگوید.

 

وی در پایان اظهار کرد: امیدوارم خداوند دعای زیبای آغاز تحویل را در حق همه ما به هدف اجابت نزدیک و حال ما را به بهترین حال تغییر دهد؛ بدی های حال مان را به خوبی های حال خودش تبدیل کند.

 

کد خبر 1159629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha