مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه منصوب شد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی علی صفدری را به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کرمانشاه، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با حکمی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب گردید. 

 

براساس این گزارش، در حکم محمدمهدی اسماعیلی خطاب به علی صفدری آمده است: نظر به شایستگی، تجارب ارزشمند و روحیه انقلابی و دینی جنابعالی به موجب این حکم به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه منصوب می شوید.

 

 امید واثق است که با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری شایسته از ظرفیت‌های فرهنگی آن استان و با امعان نظر و توجه کامل به اهداف و شرح وظایف وزارتخانه و آن اداره کل به صورت خاص نسبت به اقدامات اهتمام جدی به عمل آورید.

 

گفتنی است، علی صفدری متولد سال ۱۳۶۲ و دانش آموخته کارشناسی ارشد الهیات است و از جمله سوابق مدیریتی و علمی علی صفدری می توان به معاون اداره کل فرهنگی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، معاون سازماندهی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور، دبیر دبیرخانه دانش آموزی بیانیه گام دوم انقلاب در آموزش و پرورش استان کرمانشاه، مسئول دبیرخانه کشوری جشنواره نمایشگاه «مدرسه انقلاب»، عضو کمیته برگزاری جشنواره شمسی پور (اولین همایش فرهیختگان غرب کشور) و ... اشاره کرد.

 

لازم بذکر است، علی صفدری نویسندگی، پژوهشگر و اجرای برنامه های تربیتی، اجتماعی و دینی در شبکه استانی زاگرس را در کارنامه کاری خود دارد و دارای چندین مقاله از جمله «اصول حاکم بر تربیت اسلامی با تکیه بر متون دینی»، اصول حاکم بر مدیریت فرهنگی در قرآن»  نیز است.

 

 

 پیش از این بهرام فاضلی زاد عهده دار این مسئولیت در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه بود.

کد خبر 1159630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha