فرهنگ ایثار و شهادت قدرتمندترین مولفه اقتدار ایران  اسلامی در جبهه نرم دشمن است

حجت الاسلام جعفری گفت: موثرترین ،مهم ترین و قدرتمندترین مولفه اقتدار جمهوری اسلامی ایران دربرابر تبلیغات و جبهه نرم دشمن ،فرهنگ ایثار و شهادت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری و به نقل از قرارگاه رسانه ای شهید مدافع حرم حاج رحیم کابلی،حجت الاسلام والمسلمین «اسدالله جعفری» در حاشیه حضور در یادمان شهدای هفت تپه با بیان اینکه هفت تپه یادآور خاطرات سرداران شهید و شهدای استان های مازندران،گلستان و گیلان است، اظهار کرد: هفت تپه یادآور معنویت، روحانیت، صمیمیت، همدلی،عشق و عاشقی، مهرورزی و همدلی در بین رزمندگان لشکر پرافتخار و پیروز ۲۵ کربلا است .


از فرماندهان لشکر ۲۵ کربلا  در دوران دفاع مقدس و رئیس کل دادگستری استان اصفهان با تاکید براینکه همه این سرزمین بوی لاله‌های سرخ میدهد، اذعان کرد:در این لحظات سال جدید یاد شهدای عزیز موجب روحانیت و معنویت در انسان می شود.

 

وی با بیان اینکه امروز نظام استکبارجهانی به سرکردگی آمریکا وصهیونیسم به دنبال کمرنگ کردن باورهای اعتقادی و ارزش ها هستند، افزود: همچنین استکبار با امپراتوری رسانه ای در جنگ روانی و پروپاگاندای تبلیغاتی با صدها شبکه در فضای مجازی در تلاش برای کمرنگ نشان دادن اهداف شهدا است.

 

حجت الاسلام جعفری گفت: اما ما گوش جان می سپاریم به فرامین ولی امر خود که میفرمایند این نظام و انقلاب اسلامی به اهداف بلند خویش خواهد رسید. و نقشه های جبهه دشمنان نقش براب خواهد شد.
همان طوری که دهه اول انقلاب یک دوران طلایی  به جهت شکوفایی انقلاب بود و در دفاع مقدس این شکوفایی به اوج رسید و جوانان در دفاع مقدس به قله های ایثار ،مقاومت رسیدند و در کلاس درس دفاع از خاک و ناموس،عملا وارد میدان شدند که خواستگاه تجلی آن همین هفت تپه بود.

 

وی اذعان کرد: تپه های این منطقه گواه مناجات های شهدا در شبهای سرد زمستان و روز و شبهای  داغ تابستان بود که اگر گوش دل بسپاریم هنوز صدای مناجات شهدا شنیده میشود‌.

 

حجت الاسلا جعفری با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند، راهیان نور گنجینه بی پایان است لذا فرهنگ جهاد و شهادت راه مقابله با تهاجم نرم دشمن است، ادامه داد: امروز که جبهه مقاومت با نام و یاد سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی گره خورده است، همه رزمندگان این جبهه بخوبی می دانند آنچه که باعث هراس دشمن شده، علیرغم همه هزینه های هنگفتی که میکنند ، فرهنگ جهاد و شهادت است. که بااعتماد و توکل بخدای متعال  مسیر انقلاب راهش را تا تحقق حکومت جهانی حضرت ولی عصر( عج) است ،ادامه میدهد.

 

وی با بیان اینکه موثرترین ،مهم ترین و قدرتمندترین مولفه اقتدار جمهوری اسلامی ایران دربرابر تبلیغات و جبهه نرم دشمن ،فرهنگ ایثار و شهادت است، گفت: جهاد تبیین اولویت کار ما است و جهاد تبیین محقق نمی شود مگر به تقویت فرهنگ جهاد و شهادت که راهیان نور یکی از ابزار قوی آن است و باید آن را تقویت و زنده تر کرد.

 

حجت الاسلام جعفری بیان کرد: در سال جدید، سیل خروشان حضور مردم باتوجه به دستورالعمل های بهداشتی  در همه یادمان‌ها موج میزند که این از رویش های مبارک انقلاب است که با تبعیت از آرمان های امام راحل و شهدا شکوفا شد و امیدواریم روز به روز شاهد شکوفایی فرهنگ ایثار و شهادت باشیم .

 

وی با بیان ایتکه باید سبک و سیره شهدا را تابلوی زندگی خود کنیم،افزود: تا زمانی که راه شهدا را ادامه می دهیم و در راه تحقق ارمان های شهدا قدم بر میداریم، تا کار جهادی می کنیم و تفکر انقلابی داریم، عنایت خدای متعال شامل حال ما می شود. همچنین مسئولین باید بدانند در اجرای ماموریتهای خود  راه شهدا را سرلوحه خود قرار دهند و نوکری مردم را کنند و سرباز خوبی برای ولایت و رهروواقعی شهدا باشند.

کد خبر 1159674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha