فعالیت های اقتصادی در سیستان و بلوچستان شتاب بیشتری می گیرد

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در سال جدید، فعالیت های اقتصادی در سیستان و بلوچستان شتاب بیشتری می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «حسین مدرس خیابانی» در پیام ویدیویی فرا رسیدن سال نو را تبریک گفت و بیان داشت: سال قبل را با همه فراز و نشیب های خودش با همراهی مردم، کمک های نهادهای انقلابی ، گروه های جهادی،خیرین پشت سر گذاشتیم و  امیدوارم در سال جدید پر از موفقیت و سربلندی را در پیش داشته باشیم.

 

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: در سال قبل  بحران سیل کنارک را داشتیم که با کمک گروه های جهادی، نیروهای مسلح و امدادی و خیرین پشت سر گذاشتیم.

 

مدرس خیابانی به شرایط کرونا در استان اشاره کرد و یادآور شد: اگر کرونا در سال جدید ادامه داشته  باشد با رعایت نکات بهداشتی  و انجام واکسیناسیون تلاش کنیم زندگی به شرایط عادی برگردد تا لطمه ای به کسب و کار و فعالیت های آموزشی، اجتماعی  و اقتصادی وارد نشود.

 

 وی به همراهی بیشتر مردم در طرح واکسیناسیون و رعایت نکات بهداشتی تاکید کرد و افزود:   گروه ها و صاحب نظران، رسانه ها، فعالان فضای مجازی با یک اطلاع رسانی  و آگهی بخشی  در همه حوزه ها  جامعه را به سمت پیشرفت سوق دهند.

 

استاندار سیستان و بلوچستان یادآور شد: با استقرار دولت جدید کارهای خوبی  از لحاظ عمرانی و زیرساختی و توسعه فضاهای اقتصادی در استان شروع شده  و در  سال جدید فعالیت های اقتصادی شتاب بیشتری می گیرد.

 

مدرس خیابانی با اشاره به اینکه برای رفع بیکاری، ارتقای معیشت مردم و اعتلای سیستان و بلوچستان  گامهای  موثری بر خواهیم داشت، تصریح کرد:  کمی وکاستی ها، مردم سیستان  و بلوچستان را رنج می دهد  که بخشی از آن ماحصل  فضا و شرایط  اقتصادی حاصل تحریم و بخش دیگر آن حاصل ناهماهنگی ها است که  با یک انسجام، انگیزه و و توان بیستر مدیران وکمک مردم  بتوانیم کار  درستی از حیث اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در سال 1401  تقدیم مردم کنیم.

 

وی  با بیان اینکه سیستان وبلوچستان در سال گذشته به لحاظ شاخص امنیتی  در حد قابل قبولی قرار دارد، افزود:  با رونق فضاهای کسب و کار  و ایجاد شغل برای جوانان، به برقراری امنیت پایدار کمک کنیم.

کد خبر 1159684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha