نامگذاری سال، مسیر فعالیت را مشخص می کند/ محبت و همدلی در نجف آباد

حجت الاسلام حسناتی با اشاره به شعار امسال گفت:‌ نامگذاری سال، هر کدام مسیر فعالیت و سیاست های پیش رو را مشخص می کند.

حجت الاسلام «مصطفی حسناتی« در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با اشاره به نامگذاری و شعار سال که توسط رهبر انقلاب انجام می شود، اظهارداشت: زنجیره به هم پیوسته نام ها در تحقق اهداف نظام و پیشبرد سیاست های کلی مهم و اساسی است و نامگذاری سال، هر کدام مسیر فعالیت و سیاست های پیش رو را مشخص می کند.

 

امام جمعه نجف آباد افزود: در مقاطع مختلف زمانی از جمله پایان سال باید وضعیت اقتصادی و فرهنگی خودمان را رصد کنیم و نیازها و فرصت ها را شناسایی و برای آن برنامه ریزی داشته باشیم که میزان تحقق شعار سال جزئی از آن است.

 

وی ادامه داد: طبیعت و بهار همین موضوع را برای ما روشن می کند که با بررسی فعالیت های زندگی شخصی و اجتماعی چقدر در تحقق برنامه هایمان موفق بوده ایم و سرانجام کار ما چگونه خواهد بود.

حجت الاسلام حسناتی غفلت را چالشی پیش روی سعادت انسان دانست و تصریح کرد: شیطان در برابر انسان موجودی ضعیف است اما از غفلت افراد برای رسیدن به اهدفش استفاده می کند.

 

وی اضافه کرد: غفلت در زندگی سنگین است و موجب بروز خسارت های زیادی می شود و از این رو حسابرسی اعمال مانع از غافل بودن می شود.

امام جمعه نجف آباد عبرت آموزی از نوروز و بهار را برای سعادتمندی مهم خواند و اذعان داشت: مثل خانه تکانی منزل نیاز به خانه تکانی دل و زدودن زشتی ها و کسب معرفت هستیم.

 

محبت و همدلی در نجف آباد

 

وی به ویژگی های مردم نجف آباد اشاره کرد و اظهارداشت: مهاجرت پذیری از شاخصه های این شهرستان است و اقوام زیادی در این منطقه زندگی می کنند اما وفاق و همدلی در بین آنان وجود دارد.

 

حجت الاسلام حسناتی ادامه داد: تعدد اقوام و جمعیت زیادی از مهاجرین صدمه ای به زندگی و محبت و همدلی بین مردم نزده بلکه آنان را متحد هم کرده است.

وی مهر و صفا محبت فراگیر در بین مردم این شهر را مورد اهمیت خواند و اذعان داشت: در ایام نوروز مهمانوازی در بین مردم وجود دارد و میزبان گردشگران و مسافران زیادی در این شهر هستیم.

 

کد خبر 1159712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha