افسران چهار راه‌ها براساس فقه و فرهنگ کردستان امر به معروف داشته باشند

جانشین فرمانده انتظامی کشور گفت: افسران خیابان‌ها و چهارراه‌ها، بر اساس فقه و فرهنگی که در استان حاکم است باید تذکر امر به معروف و نهی از منکر را داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده انتظامی کشور در دیدار با نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به شعار سال مبنی بر «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین» اظهار کرد: برای تحقق شعار سال، به طور جد برای مقابله با قاچاق که بر تولید اثر سوء دارد تلاش خواهیم کرد.

 

 

وی افزود: بسیاری از قتل‌ها به دلیل دسترسی آسان یک فرد به سلاح اتفاق می‌افتد و نباید تجاوز مرزی، قاچاق سلاح و مشروبات الکلی را کولبری جلوه دهیم.

 

 

سردار رضایی امنیت اخلاقی را از موضوعات اولویت‌دار ناجا خواند و یادآور شد: افسران ما در خیابان‌ها و چهارراه‌ها، بر اساس فقه و فرهنگی که در استان است باید تذکر امر به معروف و نهی از منکر داشته باشند.

 

 

جانشین فرمانده انتظامی کشور تصریح کرد: اراذل خط قرمز نیروی انتظامی است و حکم تنبیه اراذل در صحنه اجرا می‌شود.
 

 

وی با تاکید بر اینکه سرقت از دغدغه‌های مردم است که افزایش آن کار ما و دستگاه قضایی را بیشتر کرده است، بیان کرد: قانون در این زمینه باید بازدارنده باشد تا در مقابل تکرار سرقت توسط سارقین جلوگیری کند.

 

 

سردار رضایی اضافه کرد: علیرغم توطئه‌ها در کشور آرامش و امنیت بالایی برقرار است و امسال سفرها نسبت به سال ۹۸ بیش از ۵۰ تا ۶۰ درصد افزایش یافته و امنیت برقرار است.

کد خبر 1159915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha