کار جهادی و خدمت بی منت لازمه رفع مشکلات مردم است

بازگیر، کار جهادی و خدمت بی منت را لازمه رفع مشکلات مردم خواند و گفت: مشکلات مردم با تلاش شبانه روزی و برنامه ریزی باید برطرف شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «افشین بازگیر»، امروز(2فروردین)، در حاشیه بازدید از بخش محروم شاهیوند، در جمع خبرنگاران اظهارداشت: از جمله مطالبات مردم بخش شاهیوند در این بازدید تکمیل جاده دسترسی، احداث پمپ بنزین، نوسازی مدارس، اجرای فیبر نوری، نهایی کردن گاز رسانی و حل معضل آب آشامیدنی بود.

 

فرماندار چگنی افزود: مشکلاتی که در کوتاه مدت قابل رفع کردن است را بزودی در دستور کار قرار می‌دهیم و دیگر مشکلات با کار جهادی و برنامه‌‌ریزی و پیگیری لازم در دستور کار قرار می گیرد.

 

بازگیر کار جهادی را لازمه رفع مشکلات مردم خواند و عنوان کرد: امید است در سایه مدیریت جهادی و انقلابی، برنامه ریزی و تلاش شبانه روزی بتوان گره از مشکلات مردم باز کرد.

 

گفتنی است، بخش شاهیوند با مرکزیت شهر چم پلک در ۳۵ کیلومتری غرب شهرستان چگنی واقع و با شهرستان‌های کوهدشت و نورآباد هم مرز و ۶۶۰ کیلومتر وسعت جغرافیایی دارد.

 

بخش شاهیوند حدود ١۵ هزار نفر جمعیت داشته و از شرق محدود به بخش مرکزی، از غرب کوهدشت و از شمال به شهرستان نورآباد محدود است.

کد خبر 1159932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha