طراحی هفت ویژه‌برنامه در نقاط  یادمانی استان خوزستان/اعزام بیش از ۳۵ هزار دانشجو به مناطق عملیاتی جنوب

کمیجانی از طراحی هفت ویژه‌برنامه برای دانشجویان در هفت نقطه یادمانی استان خوزستان خبر داد و گفت: پیش بینی می شود بیش از ۳۵ هزار دانشجو به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، مصطفی کمیجانی، دبیر راهیان نور بسیج دانشجویی در ویژه‌برنامه «راویان نور» رادیو گفت‌وگو با اشاره به اینکه یکی از فعالیت‌ها و برنامه‌های مؤثر فرهنگی در دانشگاه‌ها، فعالیت‌های مربوط به عرصه دفاع مقدس است، گفت: بسیج دانشجویی طی این چند سال با برگزاری برنامه‌های متنوع از قبیل کنگره‌های شهدا و یادواره‌های شهدا و اردوهای راهیان نور به دنبال تجلی مظاهر دفاع مقدس در دانشگاه‌هاست.

 

دبیر راهیان نور بسیج دانشجویی با اشاره به سبقه طولانی بسیج دانشجویی در امر اردوهای راهیان نور گفت: اولین نفراتی که بعد از هشت سال دفاع مقدس به این سرزمین‌ها برگشتند و راهیان نور را افتتاح کردند همین دانشجویان رزمنده بودند و لذا برنامه راهیان نور از سال 1371 شروع شد.

 

کمیجانی با بیان اینکه قرارگاه راهیان نور شهید علم‌الهدی با راهبری وزارت علوم و دبیری بسیج دانشجویی از شش سال قبل تشکیل شده اظهار کرد: ما حدود سه ماه است که فعالیت‌ها را شروع کردیم و پیش‌بینی می‌شود که بیش از 35 هزار دانشجو به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شوند.

 

وی از طراحی هفت ویژه‌برنامه برای دانشجویان در هفت نقطه یادمانی استان خوزستان خبر داد و گفت: ما با اجرای این برنامه‌ها، زمینه حضور بامعرفت دانشجویان را در مناطق راهیان نور فراهم می‌کنیم. ما تا قبل از شیوع کرونا سالانه چیزی حدود 65 تا 70 هزار نفر را به مناطق عملیاتی اعزام می‌کردیم اما امسال برآوردها حاکی از این است که بین 35 تا 40 هزار دانشجو به این مناطق اعزام شوند.

کد خبر 1159948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha