اعزام فردی و کاروانی افراد به مناطق عملیاتی راهیان نور/راهیان نور برای ملت ایران درس‌های فوق‌العاده‌ای دارد

سردار ادیبی با اشاره به اعزام فردی و کاروانی افراد به مناطق عملیاتی راهیان نور اظهار کرد: علاقه‌مندان سفر به این مناطق می‌توانند از طریق پایگاه‌های بسیج ثبت‌نام کنند ضمن اینکه برخی دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها نیز کار ثبت‌نام را انجام می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سردار نادر ادیبی، دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور در ویژه‌برنامه «راویان نور» رادیو گفت‌وگو با بیان اینکه راهیان نور چندین سال است که از یک موسم مقطعی به کل سال تعمیم پیدا کرده و یادمان‌های دفاع مقدس برای حضور مردم آمادگی همیشگی پیدا کردند، گفت: اعزام به مناطق راهیان نور شامل غرب، شمال غرب، جنوب و راهیان نور دریایی در کل سال انجام می‌شود اما اوج آن در اسفند و فروردین و همچنین فصل تابستان است که مردم در این مناطق حضور حداکثری پیدا می‌کنند.

 

وی با اشاره به اعزام فردی و کاروانی افراد به مناطق عملیاتی راهیان نور اظهار کرد: علاقه‌مندان سفر به این مناطق می‌توانند از طریق پایگاه‌های بسیج ثبت‌نام کنند ضمن اینکه برخی دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها نیز کار ثبت‌نام را انجام می‌دهند. بخشی از مردم هم که علاقه‌مند به سفر شخصی هستند می‌توانند با خودروی خود به این مناطق سفر کنند و البته قبل از آن باید در سامانه «ره نور» ثبت‌نام کنند.

 

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور با بیان اینکه برخی کاروان‌ها هم که به‌صورت خودجوش از مساجد و محافل مختلف به این مناطق اعزام می‌شوند می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه ره نور یا سامانه شهید باقری و صیاد شیرازی و با هماهنگی قبلی، از اماکن موجود در راهیان نور استفاده کنند، گفت:‌ دانش‌آموزان نیز با انضباط بیشتری به این مناطق اعزام می‌شوند و ساماندهی جدی‌تر و قوی‌تری دارند.

 

وی با تصریح این نکته که مجموعه راهیان نور برای ملت ایران درس‌های فوق‌العاده‌ای دارد و مفاهیمی هم که در این مناطق مرور می‌شوند بسیار ارزشمند هستند، گفت: مردم با حضور در راهیان نور می‌توانند از این اتفاقات درس گرفته و انس بیشتری با شهدا بگیرند.

کد خبر 1159962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha