حل مسائل اقتصادی کشور با رواج تولید ملی و رونق تولید ملی امکان پذیر است

حیدری، گفت: حل مسائل اقتصادی کشور با رواج تولید ملی و رونق تولید ملی امکان پذیر و با تاکید مقام معظم رهبری با تولید قطعاً افزایش رشد اقتصادی و توسعه اشتغال امکان پذیر است.

شهریار حیدری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت:  نامگذاری شعار سال به تولید دانش بنیان و اشتغالزایی نشان دهنده توجه رهبر انقلاب به اقتصاد و معیشت مردم است .

 

 

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: حمایت و پشتیبانی از افراد خلاق و کارآفرین برای افزایش تولید و صادرات و در نهایت تبدیل کشور به یک قدرت اقتصادی را ضروری و راهبردی است و  برای تحقق بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در راستای شعار سال، همه باید ریل‌گذاری اقتصادی را با هدف تولید و داشتن استقلال و بی اثرکردن تحریم‌ها در دستور کار قرار دهند.

 

 

وی خاطر نشان کرد: توجه ویژه به شرکت های دانش بنیان و نوآور را در مسیر توسعه و پیشرفت استان لازم و ضروری است و همگی وظیفه داریم از ایده های خلاقانه و مبتکرانه حمایت کنیم زیرا این مهم علاوه بر اشتغالزایی، افزایش تولید و رونق اقتصادی را نیز به دنبال خواهد داشت.

 

 

حیدری تصریح کرد: سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی مزین به شعار تولید دانش بنیان و اشتغالزایی شده که نشان دهنده اهمیت تولید ، اقتصاد و معیشت مردم است و رهبر انقلاب در چند سال اخیر به تولید و اشتغال تاکید کرده و امسال نیز باتوجه به مقتضیات زمان علاوه بر این دو موضوع به استفاده از علوم دانش بنیان که سطح بهره برداری را بیشتر کرده و سطح کیفی را افزایش خواهد داد تاکید کرده است .

 

 

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار کرد: تولید یکی از مهمترین راههای حل معضل بیکاری است  کشور برای پیشرفت نیازمند افزایش تولید ملی است و افزایش تولید هم باعث اشتغالزایی خواهند شد و  تولید بااستفاده از دانش بنیان موجب اشتغالزایی پایدار و ایجاد قدرت در کشور خواهد شد ‌که تاثیر تحریم‌های اقتصادی را نیز به شدت کاهش خواهد داد.

کد خبر 1159966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha