اهدای بسته های عیدانه «مجمع خیرین مدرسه یار» جهرم به ارزش ۱۴۴ میلیون تومان به دانش آموزان کم بضاعت

نیکفر گفت: بسته های عیدانه «مجمع خیرین مدرسه یار» شهرستان جهرم به ارزش بیش از ۱۴۴ میلیون تومان همزمان با عید نوروز میان دانش آموزان کم بضاعت توزیع شد.

«مهدی نیکفر» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به اقدامات «مجمع خیرین مدرسه یار» جهرم در راستای گسترش عدالت آموزشی با همت خیرین، گفت: عیدانه مجمع خیرین در اسفند ماه ۱۴۰۰ در زمینه های مختلف به دانش آموزان نیازمند و آسیب پذیر ارائه شده است.

 

مدیر آموزش و پرورش جهرم با اشاره به توزیع 170 بسته مواد غذایی، افزود: این بسته ها به ارزش حدود هفت میلیون تومان تهیه شده است.

 

وی با اشاره به اهدای 325 جفت کفش به ارزش 32 میلیون و 250 هزار تومان به دانش آموزان کم بضاعت، بیان کرد: همچنین تعداد 251 مانتو و مقنعه به ارزش 14 میلیون و 250 هزار تومان به دختران دانش آموز کم بضاعت هدیه داده شد.

 

مدیر آموزش و پرورش جهرم همچنین به توزیع 140 دست پیراهن و شلوار پسرانه اشاره کرد که به ارزش 10 تومان از سوی «مجمع خیرین مدرسه یار» برای دانش آموزان تهیه شده است.

 

 وی کمک هزینه تحصیلی دانش آموزان بورسیه در اسفند ماه سال گذشته را بیش از 6 میلیون تومان عنوان کرد و اظهار داشت: همچنین 2 میلیون و 500 هزار تومان کارت هدیه جهت پیشرفت تحصیلی ترم اول دانش آموزان تحت پوشش اهدا شد.

 

نیکفر توزیع حواله کفش و لباس برای ۷۰نفر از دانش آموزان را از دیگر برنامه های عیدانه «مجمع خیرین مدرسه یار» جهرم برشمرد که به ارزش 10 میلیون و 500 هزار تومان بوده است.

 

وی دیگر برنامه این مجمع را آزادی پدر یک دانش آموز از زندان جهرم باکمک ۱۰نفر از نیک انديشان عنوان کرد و گفت: در مجموع بیش از 144 میلیون تومان در برنامه عیدانه «مجمع خیرین مدرسه یار» هزینه شده است.

 

مدیر آموزش و پرورش جهرم در پایان از تمامی خیرین و مدیران مدارس که دراین مسیرمجمع خیرین راهمراهی کردند، قدردانی کرد.

کد خبر 1159971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha