۲۹۰ فرهنگی در طرح جلوه‌های معلمی شرکت کردند

موسوی گفت: ۲۹۰ نفر از فرهنگیان آستارا در طرح جلوه‌های ویژه معلمی در زیست‌بوم جدید شرکت کردند.

«سید سجاد موسوی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،اظهارکرد: ۲۹۰ نفر از فرهنگیان آستارا در طرح جلوه‌های ویژه معلمی زیست بوم جدید شرکت کردند.

 

مدیر آموزش و پرورش بندر آستارا با بیان‌اینکه از این تعداد فرهنگی ۲۱۱ نفر زن هستند، افزود: این تعداد فرهنگی از ۷۱ مدرسه دولتی و غیردولتی در این طرح مشارکت دارند.

 

وی تصریح‌کرد: فرهنگیان با تکمیل فرم خودارزیابی و بارگذاری مستندات در طرح مذکور شرکت کرده‌اند.

 

موسوی با اشاره به اینکه ۱۲۵ نفر از مقطع ابتدایی، ۲۴ نفر از متوسطه دوره اول، ۳۱ نفر از متوسطه دوره دوم و ۳ نفر از مدارس استثنایی هستند که توسط ۲۱ داور از ۲۹ اسفند مورد ارزیابی قرار می‌گیرند، گفت: از مجموع شرکت‌کنندگان، ۱۳۸ نفر موفق به بارگذاری درست اطلاعات شده‌اند.

 

مدیر آموزش و پرورش بندر آستارا تعریف تیم شناسایی مدرسه در سامانه ضمن‌خدمت، ارزیابی مستندات فرهنگیان توسط تیم شناسایی مدرسه و تیم داوری منطقه‌ای در سامانه htd.medu.ir، ساخت کلیپ و تجلیل از معلمان منتخب آموزشگاهی، منطقه‌ای، استانی و کشوری را از دیگر مراحل طرح جلوه‌های ویژه معلمی در زیست‌بوم جدید دانست و خاطرنشان‌کرد: معلمان نمونه شناسایی‌شده در سطح مدرسه توسط مدیر واحد آموزشی، معلمان شناسایی‌شده در سطح منطقه توسط مدیر اداره و معلمان شناسایی‌شده در سطح استان توسط مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان در طول هفته معلم ۱۴۰۱ موردتجلیل قرار می‌گیرند.


رئیس ستاد جلوه‌های ویژه‌معلمی در زیست بوم جدید تعداد شاخص‌هایی که فرهنگیان در قالب این شاخص‌ها موردارزیابی قرار می‌گیرند را ۲۰ مورد اعلام کرد و افزود: برای ۶ شاخص، بارگذاری مستندات اعم‌از تکالیف، ارزشیابی، ضمن‌خدمت، تولید محتوا و فعالیت گروهی در بازه زمانی یک اسفند ۱۳۸۹ لغایت ۳۱ اسفند ۱۴۰۰ الزامی است.


مدیر آموزش و پرورش بندر آستارا مستندات بارگذاری‌شده را به صورت الکترونیکی در قالب فایل‌های متنی، عکس، فیلم کوتاه و انیمیشن دانست و افزود:‌ از مستندات بارگذاری‌شده در سامانه htd.medu.ir بانکی ایجاد می‌شود تا مورداستفاده دیگر فرهنگیان قرار گیرد.

 

موسوی اعتلای فرهنگ عمومی تکریم مقام معلم در جامعه، ارتقای منزلت اجتماعی و جایگاه حرفه‌ای منابع انسانی، تقویت خودباوری و ایجاد انگیزه خدمت، شناسایی، معرفی و تقدیر از معلمان فعال، موفق و تأثیرگذار را ازجمله اهداف برگزاری طرح جلوه‌های ویژه معلمی در زیست‌بوم جدید اعلام کرد.

  
مدیر آموزش و پرورش بندر آستارا خاطرنشان‌کرد: همه معلمان رسمی، پیمانی، آزمایشی، قراردادی، خرید خدمت، سربازمعلمان و بازنشستگان شاغل در واحدهای آموزشی و پرورشی اعم ‌از دولتی، غیردولتی و مدارس خاص در هر یک از دوره‌های تحصیلی ابتدایی و متوسطه با ۶ ساعت ابلاغ تدریس می‌توانستند در جلوه‌های ویژه معلمی شرکت کنند.

کد خبر 1159974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha