اشتغالزایی هرچقدر در داخل کشور بیشتر شود اقتصاد و معیشت مردم بهتر خواهد شد

فرزادی پور،گفت: اشتغالزایی هرچقدر در داخل کشور بیشتر شود اقتصاد و معیشت مردم بهتر خواهد شد و رفاه مردم هم بسیار بهتر می شود تأکید رهبر انقلاب به تولید دانش بنیان و اشتغالزایی نشان دهنده اهمیت رفاه و معیشت مردم برای رهبری می باشد.

نورالدین فرزادی پور در گفتگو باخبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت : رهبری انقلاب امسال نیز همچون سالهای اخیر به تولید تاکید کرده و سال ۱۴۰۱ را سال تولید دانش بنیان و اشتغالزایی نامگذاری کردند.

 

 

فرماندار سرپل ذهاب افزود :نگاه رهبر انقلاب به اقتصاد درون زا می باشد و لذا ما باید به تولیدات داخلی اهمیت داده و با رونق تولید ملی و حمایت از آن بتوانیم در برابر تهاجمات خارجی در بخش اقتصادی مصون بمانیم.

 

 

وی با اشاره به اینکه نامگذاری امسال بر تولید دانش بنیان بخاطر بالابردن سطح کیفی کالاهای داخلی تاکید دارد، اظهار کرد:تولید دانش بنیان باعث افزایش کیفیت شده و نظر مصرف کننده را تامین می کند و با تامین نظر مردم قطعا مصرف کالا در کشور بیشتر شده و افزایش مصرف باعث رونق تولید شده و رونق تولید هم باعث اشتغالزایی بیشتر خواهد شد .

 

 

فرزادی پور  تصریح کرد : اگر این شعار با برنامه ریزی و تلاش پیگیری شود، می تواند علاوه بر پیشرفت بخش های گوناگون در کشور مشکلاتی همچون بیکاری را که استان کرمانشاه به شکل جدی به آن گرفتار است را بر طرف سازد.

 

کد خبر 1159976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha