کانون‌های مساجد بستر مناسبی برای تربیت نسل آینده هستند

حجت‌الاسلام نجفوندی گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد بستری مناسب برای تربیت نسل آینده هستند که می‌توانند با برنامه‌ریزی درست، دانشمندانی همانند شهید فخری‌زاده را تربیت کنند.

«حجت‌الاسلام حسن نجفوندی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محسن فخری‌زاده اظهار کرد: این شهید والامقام در هر برهه از عمرش، خود را از مصادیق آیات و روایات قرار داد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید محسن فخری‌زاده مسجد امام رضا (ع) مسکن مهر اندیمشک با بیان اينکه قرآن کریم در آیه «وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ» توصیه می‌کند تا با تمام توان به جمع‌آوری و عِده و عُده برای مقابله با دشمن آماده شویم افزود: شهید فخری‌زاده در هشت سال دفاع مقدس خوش درخشید و خالصانه پیکار و جهاد کرد.

 

وی اذعان کرد: این شهید دانشمند پس از پایان جنگ تحمیلی، جهاد علمی را شروع کرد و با تلاش و کوشش در زمینه هسته‌ای، موفقیت‌های فراوانی به دست آورد و شاگردانی پرورش داد و پس از شیوع ویروس کرونا هم موفق به تولید واکسن شد.

 

حجت‌الاسلام نجفوندی تصریح کرد: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری شعار سال را «تولید، دانش بنیان و اشتغال‌آفرین» نامگذاری کردند، باید کسانی که علم و عمل دارند در این زمینه تلاش و کوشش کنند تا جای خالی شهید فخری‌زاده در محقق شدن رهنمودهای رهبر انقلاب احساس نشود.

 

وی خاطر نشان کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد بستری مناسب برای تربیت نسل آینده هستند که می‌توانند با برنامه‌ریزی درست، دانشمندانی همانند شهید فخری‌زاده را تربیت کنند.

 

کد خبر 1159994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha