پیگیری قرار گرفتن امدادگران هلال احمر در زمره مشاغل سخت

اسحاقی با اشاره بر حمایت مجلس و توجه ویژه به مقوله بحران، گفت: پیگیر شناسایی مجاهدت امدادگران در زمره مشاغل سخت است و در روز های آتی خبرهای پیگیری در این خصوص را اعلام خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، «سلمان اسحاقی» در بازدید از روند اجرای طرح ملی خدمات نوروری در شهرستان های قاین و زیرکوه با اشاره به عملکرد موفق و قابل تقدیر جمعیت هلال احمر به ویژه در دوران کرونا، اظهار داشت: مجلس همواره در کنار جمعیت هلال احمر خواهد بود تا بتوان خدمات خوبی را به مردم نقاط مختلف استان و مردم شهرستان های قاین و زیرکوه ارائه داد.

 

نماینده مردم شهرستان های قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کار در نهاد خدمت رسان هلال احمر به عنوان یک مجموعه اثرگذار در فعالیت های مختلف اجتماعی و به ویژه در حوادث و بلایا بسیار پرثواب و مرضی حق تعالی است، گفت: مجاهدان هلال احمر امید مردمی هستند که در حوادث و بحران ها به خدا پناه برده اند.

 

وی با اشاره بر حمایت مجلس و توجه ویژه به مقوله بحران، گفت: پیگیر شناسایی این مجاهدت امدادگران در زمره مشاغل سخت است و در روز های آتی خبرهای پیگیری در این خصوص اعلام خواهد کرد.

 

«محمدرضا رضایی» مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی هم با اشاره به فعالیت های گسترده جمعیت هلال احمر، اظهار داشت: طبق قانون وظایف متعددی به جمعیت هلال احمر محول شده و بر همین اساس نیاز است تا حمایت های لازم نیز از جمعیت هلال احمر صورت گیرد.

 

وی بیان کرد: جمعیت هلال احمر یک دستگاه عام المنفعه خدمت رسان بوده و نیازمند حمایت های همه جانبه مردم و مسئولان به ویژه حمایت های نمایندگان مجلس شورای اسلامی هست.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه هلال احمر منادی صلح و همگرایی در میان جامعه است، گفت: خوشبختانه این نهاد بشردوستانه با نقش آفرینی موثر  در بحران های گوناگون جهت بهبود وضعیت مردم ،ایثار و تلاش کرده است. 

 

وی با تاکید به ضرورت حمایت بیشتر مجلس از جمعیت هلال احمر، افزود: آمادگی نیروهای امدادی زمانی محقق می شود که امکانات متناسب نیز در اختیار آن ها قرار گیرد.


 

 

کد خبر 1160023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha