۳۳ هزار و ۷۶۹ مسافر در کردستان اسکان داده شده‌اند

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: ۳۳ هزار و ۷۶۹ مسافر در کردستان اسکان داده شده‌اند که ۶۱۱ درصد نسبت به مدت مشابه رشد داشته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، آرمان وطن‌دوست معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان در جلسه ایمنی راه‌های استان کردستان اظهار کرد: از ۲۶ اسفند تاکنون ۲۵ مورد عملیات امدادرسانی به سوانح جاده‌ای در سطح استان انجام شده است.

 

 

وی بانه، سنندج، مریوان، سقز و سروآبا را شلوغ‌ترین شهرهای استان به لحاظ ورود مسافران نوروزی نام برد و بیان کرد: در ۶ روز گذشته ۳۳ هزار و ۷۶۹ مسافر در کردستان اسکان داده شده‌اند که ۶۱۱ درصد نسبت به مدت مشابه رشد داشته است.

 

 

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان خاطر نشان کرد: پنج پایگاه اطلاع‌رسانی به مسافران نوروزی در استان پیش‌بینی شده است و باید اطلاع‌رسانی برای میزان ظرفیت اقامت شهرهای استان انجام شود تا مسافران براحتی در شهرهای استان اسکان یابند.

 

 

وطن‌دوست یادآور شد: معرفی شهرهای مکمل از جمله سقز بعنوان مکمل بانه در کاهش تصادفات نیاز است و باید در این راستا نیز اطلاع رسانی انجام شود.

 

 

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان افزود: مسیر منطقه ژاورود به دلیل جشن‌های نوروزی پر ترافیک است و  مسیرهای هدف گردشگری نیاز به حضور پلیس راه دارد.

کد خبر 1160067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha