پیگیری مشکلات قضایی طرح های اثرگذار اقتصادی لرستان

زیویار، گفت: در جلسه ای که با حضور رییس کل دادگستری تهران، مشکلات تعدادی از طرح های اقتصادی استان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «فرهاد زیویار»، (سوم فروردین)، در حاشیه برگزاری جلسه بررسی مسائل و مشکلات قضایی و حقوقی طرح ها و واحد‌های بزرگ اقتصادی استان از جمله سیمان خرم آباد، فولاد وذوب آهن ازنا، عظیم خودرو بروجرد، پارسیلون خرم آباد و تعدادی طرح اقتصادی دیگر که با حضور القاصی مهر، رئیس کل دادگستری استان تهران، ابراهیمی معاون هماهنگی امور اقتصادی، مدیر کل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری برگزار شد، اظهارداشت: در این جلسه موضوع تسریع در تعیین تکلیف و رفع مشکلات حقوقی و قضایی واحد‌های اقتصادی بزرگ استان بررسی شد.

 

استاندار لرستان افزود: پس از بررسی گزارشات ارائه شده در خصوص طرح های اقتصادی استان، رییس کل دادگستری تهران آمادگی خود را جهت تسریع در رفع مشکلات واحیا و فعالیت مجدد این واحد‌ها را اعلام کرد.

 

زیویار با بیان اینکه حجم سرمایه گذاری این طرح ها بالغ بر ۲۰ هزار میلیارد تومان است، اظهار کرد: در صورت احیا، ظرفیت اشتغال مستقیم بیش از ۵ هزار نفر را برای مردم لرستان در پی خواهد داشت.

 

وی بیان داشت: با توجه به امیدوار کننده بودن موضوعات مطرح شده در جلسه امروز، پیش بینی می شود طی سال جاری تمام این طرح ها با پیگیری های مجدانه، فعال و به چرخه تولید واشتغال بازگردند.

کد خبر 1160097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha