اسکان ۴۸۰ خانوار در مدارس آستارا

موسوی از اسکان ۴۸۰ خانوار از نقاط مختلف کشور در ۱۶ مدرسه شهرستان آستارا خبر داد.

«سید سجاد موسوی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،اظهارکرد: اسکان مسافران فرهنگی از ۲۹ اسفند در مدارس آستارا آغاز شده و تا ۱۲ فروردین ادامه دارد.

 

مدیر آموزش و پرورش بندر آستارا با بیان‌اینکه مسافران فرهنگی در ۱۶ مدرسه این شهرستان اسکان داده می‌‎شوند، افزود: از ابتدای طرح اسکان مسافرین فرهنگی، ۴۸۰  خانوار از نقاط مختلف کشور در مدارس اسکان داده شده‌اند.

 

وی با اشاره به اینکه علاوه بر اسکان مسافرین فرهنگی در کلاس‌های سطح الف و ب که دارای امکاناتی همچون فرش، موکت، یخچال، تلویزیون، تشک، پتو، گاز سه‌شعله و سیستم گرمایشی هستند،مسافرین در خانه معلم نیز اسکان داده می‌شوند، تصریح‌کرد: در تعطیلات نوروزی امسال خانه معلم نیز با ۶ اتاق و ۲۵ تخت آماده پذیرایی از گردشگران نوروزی به‌ویژه فرهنگیان است.

 

موسوی با بیان‌اینکه فرایند نوبت‌دهی اسکان فرهنگیان الکترونیکی است، گفت: گردشگران فرهنگی با ورود به سامانه ضمن‌خدمت و مشاهده امکانات موجود در مدرسه نسبت به رزرو اتاق اقدام‌کرده و هرگونه پذیرش دستی و نصب چادر در محوطه مدرسه ممنوع است.

 

مدیر آموزش و پرورش بندر آستارا خاطرنشان‌کرد: ستاد اسکان فرهنگیان در آموزشگاه استثنایی عدالت مستقر بوده و فعال است و چهار نفر از عوامل فرهنگی در این ستاد به گردشگران فرهنگی خدمات ارائه می‌دهند.

 

 

 

 

 

کد خبر 1160106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha