نقش بالای تخلفات موتور سیکلت سواران در تصادفات درون شهری جهرم

حق پرست گفت: نقش بالای تخلفات موتور سیکلت سواران در وقوع تصادفات منجر به جرح و مصدومیت، انکار ناپذیر بوده و نگران کننده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «روح الله حق پرست»، امروز (پنجشنبه ۴ فروردین) ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز باستانی و آرزوی ایامی خوش برای همشهریان، گفت: با توجه به تجزیه و تحلیل تصادفات درون شهری شهرستان جهرم در طرح ترافیکی ویژه  نوروز ۱۴۰۱، نقش بالای تخلفات موتور سیکلت سواران در وقوع تصادفات منجر به جرح و مصدومیت، انکار ناپذیر بوده و نگران کننده است.

 

رئیس پلیس راهور شهرستان جهرم افزود:‌پلیس راهور از شهروندان بویژه، استفاده کنندگان از موتورسیکلت درخواست دارد با اجرای دقیق مقررات، استفاده از کلاه ایمنی، پرهیز از ارتکاب تخلفات مخاطره آمیز، شرایط را برای ترافیکی آرام و ایمن و دور از حوادث تلخ و ناگوار ترافیکی فراهم کنند.

 
وی بیان کرد: همچنین پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان به صورت، ۲۴ ساعته در ایام نوروز آماده ارائه خدمات به شهروندان است.

 

حق پرست عنوان کرد: در راستای تشویق و ترویج رانندگان به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در ایام نوروز، پلیس راهور ناجا برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی لحاظ کرده و یکی از این برنامه‌ها جایزه به رانندگان قانونمند است.

 

وی ادامه داد: در همین رابطه، به رانندگان بدون تخلف و تصادف در ایام تعطیلات نوروزی (از ۲۶ اسفند تا ۱۶ فروردین)، ۶ دستگاه خودرو «تارا» و «شاهین» و ۳۰ دستگاه موتورسیکت برقی هدیه داده می شود.

 

رئیس پلیس راهور شهرستان جهرم گفت: رفتارهای ترافیکی رانندگان قانونمند از طرق دوربین‌های نظارتی رصد، شناسایی و ثبت خواهد شد که سپس توسط قرعه‌کشی انتخاب و به اطلاع عموم می‌ رسد.

 

وی در پایان اظهار کرد: قانون مداری، پرهیز از خطر و آرامش در سفر؛ توصیه کارکنان پلیس راهور فرماندهی انتظامی شهرستان جهرم به تمامی شهروندان است.

کد خبر 1160213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha