ایرانشهرمیزبان مسافران نوروزی با تمام ظرفیت های اجرایی

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایرانشهر گفت: تمام ظرفیت اجرایی در نوروز ۱۴۰۱ در راستای میزبانی شایسته از گرشگران نوروزی به‌کار گرفته شده است.

رحمان ریگی امروز در گفت و گو با خبرنگار شبستان در زاهدان اظهار کرد: با همکاری ادارات مربوطه، تمامی ظرفیت اجرایی شهرستان ایرانشهر در نوروز ۱۴۰۱  در راستای میزبانی شایسته از گرشگران نوروزی به‌کار گرفته شده است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایرانشهر افزود: ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز ۱۴۰۱ برنامه‌های خوبی برای رفاه حال مسافران تدارک دیده و امیدواریم مسافرانی که به این شهرستان وارد می‌شوند با خاطره‌ای خوب این منطقه را ترک کنند.

دبیرستاد خدمات سفر ایرانشهر افزود: پیش‌بینی شده بود که نوروز امسال با افزایش حضور گردشگران در این شهرستان مواجه باشیم و در جلسات ستاد خدمات سفر تصمیم به ایجاد ایستگاه استراحت برای مسافران گرفته شد که در مبادی ورودی شهرستان و بخش‌های تابعه تعداد ۴ پارچه سیاه‌چادر نصب و در حاشیه آن امکانات مناسبی برای رفاه حال گردشگران تعیبه شده است.

وی گفت: نظارت بر جایگاه‌های عرضه سوخت، اقلام تنظیم بازار، اقامتگاه‌ها و تاسیسات گردشگری و نیز پایانه‌های مسافرتی از اقدامات دیگر ستاد خدمات سفر نوروز ۱۴۰۱ است که با همکاری و تعامل تمامی دستگاه‌های عضو ستاد در حال اجراست.

ریگی ادامه داد: از آنجایی که ایرانشهر به عنوان شهر ملی سوزن‌دوزی ثبت و معرفی شده است غرفه‌های عرضه محصولات صنایع‌دستی در پارک بوستان نماز و همچنین قلعه ناصری ایرانشهر راه‌اندازی شده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین برای ایجاد شور و نشاط در مردم جشن‌های نوروز ۱۴۰۱ به مدت ۱۳ شب در پارک بوستان نماز برنامه‌ریزی شده است که مورد استقبال پرشور مسافران نوروزی قرار گرفته است.

کد خبر 1160248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha