مسئولان باید نگاهی اورژانسی به اقتصاد داشته باشند

حجت‌الاسلام موسوی گفت: مسئولان باید نگاهی اورژانسی به اقتصاد داشته باشند و بسترها را هر چه سریع‌تر فراهم سازند چرا که اگر تولیدکنندگان و سرمایه گذاران را معطل کنند، پشیمان خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «حجت‌الاسلام سید کمال موسوی» امروز (جمعه ۵ فروردین) در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اندیمشک، ضمن تبریک سال جدید اظهار کرد: رهبر حکیم و معظم انقلاب اسلامی سال ۱۴۰۱ را به عنوان «تولید، دانش بنیان، اشتغال‌آفرین» نامگذاری کردند.

 

امام جمعه اندیمشک با بیان اینکه رهبر انقلاب، دیدبان بزرگ این نهضت شکوهمند هستند افزود: مقام معظم رهبری حدود ۲۰ سال است که برای هر سالی، شعار خاص خود را بیان می‌کنند و در افق و دیدبانی نشسته‌اند و اوضاع مملکت ما را از لحاظ ضعف‌ها، قوت‌ها، پسرفت‌ها و پیشرفت‌ها می‌بینند.

 

وی با اشاره به اینکه هدف رهبر معظم انقلاب از انتخاب شعار برای هر سال این است که مردم به ویژه مسئولان راه را اشتباه نروند و بدانند ضعف‌ها و قوت‌ها کجا هستند اذعان کرد: با توجه به‌ اوضاع اقتصادی، مقام معظم رهبری از حدود ۱۰ سال پیش، شعارهای سال‌ها را در ارتباط با اقتصاد نامگذاری می‌کنند.

 

حجت‌الاسلام موسوی تصریح کرد: دشمن جنگ ترکیبی را بر علیه ایران شروع کرده و در تمامی ابعاد نظامی، اجتماعی، فکری، فرهنگی، سیاسی، دیپلماسی و اقتصادی با تمام توان و قوا بر علیه مصالح و منافع ما کمر همت بسته است.

 

وی عنوان کرد: دشمن می‌خواهد با جنگ ترکیبی، مردم کشورمان را زمین‌گیر و نابود کند و لازم است که ما جلوگیری کنیم و در تمامی محورها و ابعاد به دفاع ترکیبی بپردازیم.

 

امام جمعه اندیمشک تولید را زیربنای اقتصاد دانست و بیان کرد: تمامی مشاغل و اقتصاد پویا مبتنی بر تولید هستند چرا که تولید به عنوان رگ و عصب حیاتی اقتصاد محسوب می‌شود.

 

وی با بیان اینکه بهترین خدمت به تولید، این است که‌ مسئولان و مردم بستر را برای تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران آماده و مهیا کنند ادامه داد: مسئولان باید نگاهی اورژانسی به اقتصاد داشته باشند و بسترها را هر چه سریع‌تر فراهم سازند چرا که اگر تولیدکنندگان و سرمایه گذاران را معطل کنند، پشیمان خواهند شد.

 

حجت‌الاسلام موسوی در پایان درگذشت «آیت‌الله محمد محمدی ری‌شهری» وزیر پیشین اطلاعات و تولیت آستان حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) و «حجت‌الاسلام سید محسن شفیعی» مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان خوزستان را تسلیت گفت و به بیان خدمات و مجاهدت‌های آنها پرداخت.

 

کد خبر 1160363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha