بزرگترین راه مقابله با آمریکا تقویت تولید و مبارزه اقتصادی است

حجت‌الاسلام موسوی فرد با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری محور نجات کشور را اقتصاد می‌دانند گفت: تولید اگر دانش بنیان باشد اشتغال آفرین خواهد بود و بزرگترین راه مقابله با آمریکا تقویت تولید و مبارزه اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی فرد» ظهر امروز (جمعه ۵ اسفند) در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهواز، با اشاره به انتخاب شعار سال از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب امسال نیز همچون سال‌های گذشته با این نامگذاری شعار سال راهبرد را برای همگان مشخص کردند و مسئولان باید به آن قله راه یابند.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری محور نجات کشور را اقتصاد می‌دانند افزود: ایشان علاج و حل مشکلات کشور را تقویت تولید داخل می‌دانند چرا که با کم شدن تولید، اشتغال نیز کاهش پیدا می‌کند و همین امر منجر به نارضایتی مردم و خانواده‌ها می‌شود.

 

وی با بیان اینکه تولید اگر دانش بنیان باشد اشتغال آفرین خواهد بود اضافه کرد: بزرگترین راه مقابله با آمریکا تقویت تولید و مبارزه اقتصادی است؛ قطعا روحیه استکبارستیزی در مسئولان و مردم وجود دارد اما توصیه رهبری کار و تولید است.

 

امام جمعه اهواز از روحانیون و مطالبه گران خواست از مسئولان بخواهند با تمام ظرفیت به میدان بیایند و تصریح کرد: اکنون که اعتبار کلانی از نفت و اعتبار ملی به استان رسیده و وزارت نفت معین ویژه استان است، مسئولان از ظرفیت این دولت استفاده کنند و شرایط استان را تغيير دهند.

 

وی از نمایندگان خبرگان و نخبگان در کنار هم قرار بگیرند و اگر راه حلی ارائه شد، مسئولان از آنها استفاده کنند ادامه داد: همانگونه که مسئولان در تلاش هستند تا شرایط اقتصادی مردم را حل کنند، مردم هم باید از ظرفیت‌ها و فرصت‌ها استفاده کرده و از ارزش‌های دینی و فرهنگ فاصله نگیرند.

 

حجت‌الاسلام موسوی فرد همچنین ارتحال آیت‌الله ری‌شهری و حجت‌الاسلام سید محسن شفیعی را تسلیت گفت.

 

کد خبر 1160384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha