نیروی جوان و نخبه کردستان فرصتی برای عملیاتی کردن شعار سال است

امام جمعه سنندج گفت: استفاده از نیروی جوانان تحصیلکرده نخبه و توانمند در استان کردستان ظرفیتی برای عملیاتی کردن شعار سال است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج، با اشاره به شعار سال با عنوان «تولید، دانش‌بنیان و اشتغالزا» بر تحقق آن با استفاده از ظرفیت‌های مختلف تاکید و اظهار کرد: نیروی جوانان تحصیلکرده نخبه و توانمند از ظرفیت‌های ویژه استان کردستان است که می‌توان با عملیاتی کردن شعار سال زمینه بهره‌گیری از توان این نیروی جوان را فراهم کرد.

 

 

وی افزود: اگر مسئولان بتوانند زمینه تحقق شعار سال را به معنای واقعی فراهم سازند بسیاری از مشکلات اقتصادی و بیکاری در استان کردستان و کشور برطرف می‌شود.

 

 

ماموستا رستمی مهمان‌نوازی و کمک به هم‌نوع را از ویژگی‌های اخلاقی و بارز مردمان دیار فرهنگ و هنر کردستان دانست و بیان کرد: در هر نقطه‌ای از کشور و حتی جهان مشکلی پیش بیاید به کمک آنها می‌شتابند.

 

 

امام جمعه سنندج  با تقدیر از دستگاه‌های متولی ستاد خدمات سفر  عنوان کرد: دستگاههای متولی ستاد خدمات سفر در طول چند روز گذشته از تعطیلات نورزی به بهترین شیوه به مهمانان خدمت‌رسانی کرده‌اند.

 

 

وی یادآور شد: استان کردستان ظرفیت‌های بسیاری در حوزه نیروی انسانی، معدن، گردشگری و غیره دارد اما متاسفانه آنگونه که باید از این ظرفیت‌ها استفاده نشده است.

 

 

ماموستا رستمی اظهار داشت: استان کردستان محروم نیست و دارای ظرفیت‌های بی‌مثال همچون معادن طلا و دیگر فلزات و طبیعی و خدادادی است که اگر از این بسترها به خوبی استفاده شود محرومیتی در این استان نمی‌ماند.

 

 

امام جمعه سنندج اضافه کرد: امنیت بزرگترین نعمت و سرمایه جامعه است که امروز به برکت تلاش نیروهای امنیتی در ایران اسلامی وجود دارد و امیدواریم هرگز این امنیت از جامعه ما کنده نشود.

کد خبر 1160409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha