تلاش ۵۰۰ نفر از امدادگران گیلان برای خدمات‌رسانی به مسافران

غلامی از تلاش ۵۰۰ نفر از امدادگران جمعیت هلال احمر گیلان برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون هلال احمر گیلان برای خدمات‌رسانی در ۴۳ مورد حادثه حضور فعال داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «سیاوش غلامی» امروز (جمعه، 5 فروردین) در گفت‌وگوی خبری اظهار داشت: جمعیت هلال احمر گیلان برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی در جاده‌های مواصلاتی گیلان و در پایگاه‌های امداد و نجات سراسر استان  مستقر شده است.
 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان عنوان کرد: طرح نوروزی جمعیت هلال احمر گیلان از 25 اسفند 1400 شروع شده و تا 15 فروردین 1401 ادامه دارد و امدادگران این نهاد علاوه بر خدمات رسانی به مسافران در زمان وقوع حوادث مطالب آموزشی را هم به آنان ارائه می‌کنند.
 
غلامی در پاسخ به این پرسش که امسال چند امدادگر با جمعیت هلال احمر گیلان همکاری می‌کند تصریح کرد: امسال 44 پایگاه و پست امداد و نجات در طرح نوروزی جمعیت هلال احمر گیلان همکاری دارند و روزانه بیش از 500 نفر از همکاران و امدادگران این نهاد مشغول انجام وظیفه هستند.
 
وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون جمعیت هلال احمر گیلان در حدود 43 مورد حادثه اعم از سوانح جاده‌ای و ترافیکی و در راه ماندگی به علت بارش برف و کولاک حضور داشته و نسبت به خدمات‌رسانی به مردم و مسافران نوروزی اقدام کرده است.
کد خبر 1160411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha