لزوم نظارت و بازرسی دقیق از قیمت کالاها و اجناس دولتی

حجت الاسلام فرحانی راد بر لزوم نظارت و بازرسی دقیق از قیمت کالاها و اجناس دولتی تاکید کرد و گفت: مسئولان باید به وعده‌ها و قول‌های خود عمل کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «حجت الاسلام ناجی فرحانی راد» ظهر امروز (جمعه ۵ فروردین ماه) در آئین عبادی سیاسی خطبه های نماز جمعه این هفته شهر چوئبده که در مسجد الرسول (ص) این شهر برگزار شد ضمن تبریک سال نو، با اشاره به نام گذاری سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی توسط رهبر انقلاب اظهار کرد: مقام معظم رهبری هر سال با توجه به اهمیت رخدادی شعاری برای آن سال انتخاب و همه مسئولان و مردم را به عمل به آن دعوت می کند. 

 

خطیب نماز جمعه چوئبده افزود: امسال نیز رهبر معظم انقلاب یک توصیه بسیار مهم خطاب به همه ما داشتند که نباید شعار سال فقط برای چاپ چندتا بنر و قرار دادن آن بر روی سربرگ سازمان ها باشد بلکه باید به آن عمل کرد.

 

وی یکی دیگر از تاکیدات رهبر معظم انقلاب را مسئله اشتغال آفرینی خواند و تصریح کرد: این مهم می بایست بسیار مورد توجه دولت انقلابی قرار گیرد. 

 

حجت الاسلام فرحانی راد به دیدار اخیر رئیس جمهوری با مردم آبادان و خرمشهر اشاره کرد و ادامه داد: در این دیدار جوانان این دو شهرستان پیگیری مسئله اشتغال را از آیت الله رئیسی درخواست کردند.

 

وی بر لزوم نظارت و بازرسی دقیق از قیمت کالاها و اجناس دولتی تاکید کرد و گفت: با توجه به توزیع اخیر اجناس و کالاهای دولتی که زیر قیمت اصلی بازار در سطح کشور هستند، همچنان نارضایتی از عدم نظارت و بازرسی های دقیق بر اقلام و قیمت ها وجود دارد.

 

امام جمعه چوئبده بیان کرد: مردم از طریق اخبار قیمت های مصوب را می شنوند اما وقتی به بازار مراجعه می کنند می بینند قیمت ها بالاست که لازم است در این خصوص درست و اصولی نظارت شود.

 

وی با بیان اینکه گرانی های موجود کمرشکن هستند و باید نظارت های جدی بر قیمت ها انجام شود خاطر نشان کرد: مردم از وعده ها و قول های بی عمل برخی مسئولان خسته شده اند؛ یکی از راه های امیدوار نگهداشتن مردم عمل به وعده ها و قول های خود است که باید مورد توجه همه مسئولان باشد.

 

حجت الاسلام فرحانی راد بی حجابی و عدم نظارت بر فضای مجازی را دو معضل بسیار مهم در سطح کشور دانست و عنوان کرد: متاسفانه عدم توجه مسئولان به این دو مسئله موجب ایجاد برخی ناهنجارها در کشور شده است، لذا از مسئولان مقابله صحیح با این معضل ها را خواستاریم.

 

وی اذعان کرد: همچنین فضای مجازی در کشور ما بی در و پیکر است، در مرزهای زمینی، مرزبانان از آن نگهبانی و محافظت می کنند اما در فضای مجازی شاهد حفاظت و نگهبانی از آن نیستیم.

 

خطیب نماز جمعه چوئبده با اشاره به حضور گروه های جهادی در شهر چوئبده یاد آور شد: جا دارد از این تریبون حضور گروه های جهادی در این شهر محروم را که به دنبال محرومیت زدایی هستند گرامی بدارم و از همه این عزیزان که به دنبال خدمت به مردم هستند تقدیر و تشکر کنم.

 

کد خبر 1160422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha