لزوم تلاش جمعی برای موفقیت برنامه‌های دولت سیزدهم در کشور/توجه به معیشت مردم در اولویت قرار گیرد

امام جمعه پاوه با اشاره به اقدامات خوب دولت سیزدهم در کشور، گفت: همه باید تلاش کنیم تا برنامه دولت سیزدهم به خوبی و با موفقیت اجرایی شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حاج ماموستا قادری امام جمعه پاوه در دیدار با اسماعیل زارعی کوشا استاندار با خوش آمدگویی و تبریک سال نو به استاندار محترم و همراهان وی، اظهار کرد: ارتباط ما با شهرهای مختلف استان کردستان ارتباطی دوستانه است، لذا خود را جدای از استان کردستان نمی‌دانیم.

 

 

وی افزود: ما در بسیاری از جهات در مذهب و فرهنگ با استان کردستان اشتراک داریم و همه باید تلاش کنیم که مجموعه دولت سیزدهم در اجرای برنامه های خود موفق باشند.

 

 

امام جمعه پاوه افزود: مردم شریف کردستان در راه پیروزی انقلاب اسلامی شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده‌اند و دلسوزان این قوم انتظار دارند از یک سو خط و مسیر شهداء فراموش نشود و از سوی دیگر معیشت و زندگی مردم مورد توجه جدی باشد.

 

 

حاج ماموستا قادری لزوم توجه جدی به کارهای فرهنگی را یادآورد شد و افزود: در زمان جنگ تحمیلی بدلیل داشتن فرماندهی واحد توانستیم در یک جنگ نابرابر، قاطعانه پیروز شویم، اما امروز در حوزه فرهنگی و در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن، بدلیل نبودن وحدت رویه و فقدان رهبری واحد مشکل داریم.

 

 

مردم به حق انتظار بهبود وضعیت خویش را از دولت جدید دارند

 

 

استاندار کردستان نیز در این دیدار ضمن تبریک سال نو و  اظهار خوشحالی از دیدار با امام جمعه پاوه، افزود: حضور جنابعالی برای ما بعنوان یک پشتوانه معنوی و مردمی مایه دلگرمی است.

 

 

وی افزود: وجود جنابعالی هم برای ما و هم برای مردم مغتنم است، همین که بعد از ۴۰ سال روز به روز محبوبیت جنابعالی در میان مردم افزایش یافته، توفیقی الهی است و از سوی دیگر حضرتعالی بعنوان پایگاهی قابل اتکا در منطقه هستید که صادقانه همراه و همگام نظام‌ اسلامی و مردم عزیز بوده‌اید.

 

 

استاندار کردستان ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام گرفته در مدت حضورشان در استان کردستان، اضافه کرد: مردم به حق انتظار بهبود وضعیت خویش را از دولت جدید دارند و همه تلاش بنده و مجموعه دولت در کرستان رفع دغدغه های مردم فهیم کردستان است.

 

 

در این دیدار عبدالله رشیدی پور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان و دکتر خزایی مدیرکل حوزه استانداری نیز حضور داشتند.

کد خبر 1160426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha