حجت‌الاسلام شفیعی روحانی مردم‌دار و مدیری جهادی بود

حجت‌الاسلام خسروپناه با اشاره به برخی ویژگی‌های حجت‌الاسلام شفیعی گفت: آقا سید محسن یک روحانی مردم‌دار، مخلص، بااخلاق و متواضع و مدیری جهادی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه» در آیین بزرگداشت حجت‌الاسلام محسن شفیعی مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های استان خوزستان که شب گذشته در حسینیه ثارالله دزفول با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، ضمن تسلیت به خانواده شفیعی اظهار کرد: مرحوم شفیعی عالمی ربانی، ساده‌زیست و مردم‌دار، مدیری جهادی و مبلغ معارف اسلامی و انقلابی بود.

 

این استاد فلسفه و حکمت اسلامی در ادامه برخی ویژگی‌های این شخصیت بزرگ را برشمرد و افزود: آقا سید محسن یک روحانی مردم‌دار، مخلص، بااخلاق و متواضع و مدیری جهادی بود و اهل باندبازی نبود.

 

وی اضافه کرد: همه دانشگاهیان زیر بال و پر او بودند، بین چپ و راست و اصلاح‌طلب و اصولگرا تفاوتی قائل نمی‌شد و دست پدری بر سر همگان می‌کشید، اهل مشورت و پایبند به اصول و در رفتار با افراد زیرمجموعه اهل مدارا بود.

 

حجت‌الاسلام خسروپناه با اشاره به فهم و بصیرت حجت‌الاسلام شفیعی ادامه داد: سبک زندگی ایشان بر مبنای ساده‌زیستی بود و اهل ریاکاری نبود، انس با قرآن و دعا داشتند، ایشان انقلابی عاقل و عاقلی انقلابی و بصیر بود، اهل شعار نبود و شعور استکبارستیزی و جذب حداکثری داشت.

 

وی با بیان اینکه سید محسن معتقد بود عده‌ای با تغییر واژه‌ها به‌دنبال استحاله انقلاب اسلامی هستند تصریح کرد: ایشان می‌گفت برخی تلاش می‌کنند واژه مستضعف را اقشار کم‌برخوردار بگویند تا واژه مستکبر کنار برود، به‌جای دوران دفاع مقدس، جنگ ایران و عراق می‌گویند و انقلاب اسلامی ایران را انقلاب ایران می‌خوانند؛ این‌ها خطر است.

 

کد خبر 1160429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha