هوای بهاری از ۸ فروردین وارد استان اردبیل می شود

محمدی گفت: طبق نقشه های هواشناسی با عبور موج ضعیف طی امروز ۶ فروردین و فردا یکشنبه ۷ فروردین آسمان استان نیمه ابری تا ابری بوده و هوای بهاری از ۸ فروردین وارد استان اردبیل می شود.

«سیاوش محمدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: طبق نقشه های هواشناسی با عبور موج ضعیف طی امروز 6 فروردین و فردا یکشنبه ۷ فروردین آسمان استان نیمه ابری تا ابری بوده و هوای بهاری از 8 فروردین وارد استان اردبیل می شود.

 

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: طی امروز در مناطقی از استان به ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی استان شاهد بارش پراکنده برف و باران نیز خواهیم بود.

 

این مقام مسئول ادامه داد: از روز دوشنبه ۸ فروردین تا بعدازظهر چهارشنبه با حاکمیت شرایط پایدار جوی، آسمان صاف بوده و پدیده غالب وزش بادهای جنوبی گاهی با سرعت تند انتظار می رود.

 

محمدی افزود: از عصر روز چهارشنبه تا قبل از ظهر پنجشنبه ۱۱ فروردین با تشدید سرعت وزش باد و فعالیت سامانه بارشی، در مناطقی از استان بارش رگباری پیش بینی می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: دوباره از حوالی ظهر پنجشنبه هفته جاری آسمان استان صاف خواهد بود.

 

مدیر کل هواشناسی استان اعلام داشت: از نظر دمایی تا صبح سه شنبه در ساعات شبانه هوای سرد با کمینه دمای ۲ تا ۴ درجه سلسیوس زیر صفر در مناطق مرکزی و جنوبی استان تداوم دارد، اما از روز سه شنبه دمای هوا  در سطح استان افزایش می یابد.

 

کد خبر 1160532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha