روز بدون بستری بیمار جدید مبتلا به کرونادر بیمارستان های سمنان

قدس گفت: خوشبختانه بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان بستری نشده است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان؛ « کامران قدس » درخصوص آخرین آمار شیوع بیماری کرونا ویروس بیان داشت: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون ۵۹  هزار و۹۹۴ مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده اند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته (از پنجم تا ششم فروردین ماه سال جاری) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، هیچ بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید۱۹ در شهرستان های تابعه دانشگاه و در مراکز درمانی بستری نشدند اضافه کرد: بدین ترتیب مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون ۱۱ هزار و ۷۱۲ نفر است و ۴۸هزار و ۲۸۲ بیمار نیز به صورت سرپایی شناسایی شدند.

 

وی ادامه داد: خوشبختانه کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید۱۹ از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه به ۱۰ هزارو۴۹۵ نفر رسید.

کد خبر 1160533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha