به دنبال تحول و رشد استان البرز با تکیه بر سیاست های دولت سیزدهم هستیم

عبدالهی با اشاره به اهمیت بهره مندی از ظرفیت قومیت های مختلف در استان البرز گفت: به دنبال تحول و رشد استان البرز با تکیه بر سیاست های دولت سیزدهم هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « مجتبی عبداللهی» طی نشستی که شنبه ۶ فروردین در سالن شهدای دولت با حضور جمعی از مدیران استانداری البرز برگزار شد گفت: به دنبال تحول و رشد استان البرز با تکیه بر سیاست های دولت سیزدهم هستیم.

 

استاندار البرز افزود: استان البرز با بهره مندی از قومیت های مختلف ظرفیت ویژه ای در مسیر رشد اقتصادی، فرهنگی و ... کشور دارد و در این میان هم افزایی و هم اندیشی مدیران و مسئولان اجرایی اهمیت بسزایی دارد. 

 

وی با اشاره به اهمیت شکوفایی ظرفیت های استان البرز به ویژه در زمینه صنعت گردشگری و تفریحی بیان کرد: با بهره مندی از امکانات و ظرفیت های استان البرز انتظار می رود البرز یک استان نمونه کشوری شود.

 

وی ادامه داد: از این استان به عنوان ایران کوچک یاد می شود چرا که از قومیت های مختلفی بهره مند است که همگرایی این قومیت ها می تواند اثر کشوری داشته باشد. 

 

استاندار البرز خاطرنشان کرد: به دنبال تحول استان البرز در مسیر سیاست گذاری دولت سیزدهم هستیم و در این راه از هم اندیشی و هم افزایی مسئولان به ویژه نخبگان بهره مند می شویم. 

 

کد خبر 1160586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha