افزایش ۳۷ درصدی  عملیات امداد و نجات نوروزی در کشور / نجات ۱۷۰ نفر از مصدومین

ولی پور از امدادرسانی به ۱۳ هزار و ۸۰۰ مسافر نوروزی در کشور خبرداد و گفت: عملیات امداد و نجات طرح نوروزی امسال تاکنون با افزایش ۳۶ درصدی هم آه بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا ،« مهدی ولی پور» در جریان بازدید از پایگاه امداد و نجات جاده ای صیادلر  و نحوه‌ خدمات رسانی به گردشگران نوروزی، اظهار کرد: از ابتدای طرح امداد و نجات جاده ای نوروزی هلال احمر یک هزار و ۳۵۰ عملیات امداد و نجات در کشور انجام شده است.
 
رییس امداد و نجات جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ۷۲۰ عملیات مربوط به حوادث جاده ای و ترافیکی بوده است افزود: این تعداد عملیات نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۶ درصد افزایش داشته است.
 
وی با اشاره به اینکه در این مدت به ۱۳ هزار و ۸۰۰ هموطن در حوادث مختلف خدمات امداد و نجات ارائه شده است، تصریح کرد: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون، ۶۲۱ نفر از مصدومین حوادث که عمدتاً حوادث ترافیکی بودند به مراکز درمانی منتقل شدند.
 
ولی پور به اسکان اضطراری بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ در ایام تعطیلات نوروزی اشاره کرد و گفت: در این مدت همچنین بیش از ۲ هزار و ۵۰۰  نفر از خدمات سرپایی امداد و نجات بهره مند شدند.
 
وی ادامه داد: در قالب این طرح همچنین ۱۳۰ عملیات نجات فنی و رهاسازی انجام شده است.
 
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اذعان کرد: در این مدت بیش از ۱۷۰ نفر از مصدومین که در حوادث عمدتاً جاده‌ای دچار مشکل شده بودند در این عملیات نجات پیدا کردند.
 
ولی پور خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر در این مدت به ترتیب بیشترین عملیات ها را در استان های خوزستان ، اصفهان و مازندران انجام داده است.
کد خبر 1160587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha