۷۰۰ هزار نفر در استان اصفهان اسکان داشته اند

مرتضوی با اشاره به آخرین وضعیت سفرها در استان اصفهان گفت: ۱۵ میلیون تردد و ۷۰۰ هزار نفر اسکان در نوروز ۱۴۰۱ انجام شده است.

به گزارش  با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان سید «رضا مرتضوی« در بازدید از فعالیت ستاد تسهیلات سفر  به آخرین وضعیت سفرها در استان اصفهان اشاره کرد و اظهارداشت: در 6 روز اول نوروز امسال 15 میلیون تردد با رشد 75 درصدی نسبت به سال گذشته در این استان ثبت شده است.

استاندار اصفهان افزود: این 15 میلیون خودروهای غیر بومی و از دیگر مناطق کشور بوده اند که به بخش های این استان سفر کرده و برخی از آن ها اسکان هم داشته اند.

وی از اسکان 700 هزار نفر در این استان خبرداد و گفت: میزان ماندگاری در استان به صورت میانگین بیش از 2 روز بوده که از ناشی از مناطق مختلف استان بوده است.

 

مرتضوی بازدید از جاذبه های تاریخی و گردشگری این استان را مهمترین عامل سفر به اصفهان بیان کرد و اذعان داشت: چهارمیلیون نفر از جاذبه های تاریخی بازدید و جمعیت زیادی هم از طبیعت بکر این استان در بخش های مختلف استفاده کرده اند.

وی تلاش برای مهمان نوازی در دور دوم سفرها را برنامه ستاد تسهیل سفر استان اصفهان اعلام کرد و اذعان داشت: با توجه به بازگشایی آب زاینده رود پیش بینی افزایش سفرها را داریم.

 

*رعایت قوانین و مقررات و دستورالعمل های بهداشتی

 

استاندار اصفهان با اشاره به آمار تصادفات و تلفات ناشی از آن خاطرنشان کرد: برای کاهش حوادث ترافیکی و افزایش ایمنی اقدامات پیشگیرانه فعال شده اما نیاز به همکاری رانندگان و مسافران در اجرای قوانین است.

وی عادی انگاری در رعایت دستورالعمل های بهداشتی را تهدیدی علیه سلامت عمومی بیان کرد و خاطرنشان ساخت: استفاده از ماسک، رعایت فاصله ایمن و واکسیناسیون برای پیشگیری از کرونا لازم است.

کد خبر 1160589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha