ورود ۸۱۳ هزار خودرو به گیلان؛ کشته شدن ۵ نفر در اثر وقوع حوادث  رانندگی

صفاری با بیان اینکه از زمان شروع طرح نوروزی تاکنون حدود ۸۱۳ هزار خودرو به گیلان وارد شده است گفت: پنج نفر از هموطنانمان در اثر وقوع حوادث رانندگی در محورهای استان گیلان جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «جاور صفاری» شامگاه شنبه( ۵ فروردین) در گفت‌وگوی خبری اظهار داشت: هم‌اینک ترافیک در محور منجیل به سمت رودبار سنگین و پرحجم است و از روز گذشته نیز همزمان با پایان دور اول سفرهای نوروزی شاهد برگشت مسافران به موطن اصلی‌شان هستیم.
 
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه از عصر امروز لاین خروجی استان پرحجم و شلوغ بوده است عنوان کرد: در محدوده پل سراوان تا امامزاده هاشم هم ترافیک سنگین و پرحجمی را شاهد بودیم و در محدوده ورودی به شهر رودبار نیز وضعیت ترافیک به همین صورت در جریان است.
 
صفاری ترافیک دیگر محورهای استان گیلان از جمله بزرگراه لنگرود به سمت لاهیجان و برعکس در محدوده بازکیاگوراب را نیمه سنگین ذکر کرد و افزود: در جاده مواصلاتی منتهی به سراوان به سمت امامزاده هاشم بار خروجی و ورودی همزمان سنگین است به همین دلیل ترافیک آن پرحجم گزارش می‌شود.
 
وی اذعان کرد: از ابتدای شروع طرح نوروزی پلیس راه تا به امروز بالغ بر 813 هزار خودرو وارد استان گیلان شده است که این آمار میزان ورود خودرو در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 25 درصد افزایش دارد.
 
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان دو عامل اصلی عدم توجه به جلو و تخطی از سرعت مطمئنه را علت اصلی سوانح جاده‌ای و تصادفات در محورهای استان ذکر نمود و خاطرنشان کرد: در این بازه زمانی پنج نفر از هموطنانمان در اثر وقوع حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند و 96 نفر هم مصدوم شدند.
 
کد خبر 1160594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha