افزایش ۲۵ درصدی خدمات امداد و نجات به گردشگران

غلامی از افزایش ۲۵ درصدی ارائه خدمات امداد و نجات به گردشگران نوروزی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،«سیاوش غلامی» شنبه(۶ فروردین) در جریان بازدید از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای صیادلر و نحوه خدمات‌رسانی به گردشگران نوروزی،  اظهارکرد: جمعیت هلال‌احمر در نوروز ۱۴۰۱ طرح‌های امداد و نجات جاده‌ای و ایمنی و سلامت را در دست اجرا دارد.

 

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر گیلان با بیان‌اینکه در قالب طرح امداد و نجات جاده‌ای ۴۲ ماموریت انجام شده است، افزود: این ماموریت‌ها در بخش‌های امداد رسانی در برف کولاک در روزهای ابتدایی سال، حوادث جاده‌ای و ترافیکی و حوادث مربوط به کوهستان بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه در پست‌های ایمنی و سلامت توصیه‌های امدادی و ایمنی در مقابله با کرونا به گردشگران ارائه می‌شود، تصریح‌کرد: در قالب ماموریت‌ها، امدادگران به ۷۵۰ گردشگر خدمات امداد و نجات ارائه داده‌اند.

 

غلامی گفت: ارائه خدمات امداد و نجات به گردشگران نوروزی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۵ درصد رشد داشته است.

 

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر گیلان با تاکید بر اینکه مسافران و همشهریان ضمن مقررات ایمنی و مسائل راهنمایی و رانندگی برای حفظ جان خود و سایر هموطنان به توصیه‌های نیروهای هلال‌احمر توجه کنند، خاطرنشان‌کرد: اگر خدایی نکرده حادثه‌ای برای گردشگران و هموطنان پیش آمد با شماره ۱۱۲ ندای امداد تماس گرفته تا امدادگران جمعیت هلال‌احمر به آنان خدمات ارائه دهند.

کد خبر 1160597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha