استقرار بیش از ۲ هزار امدادگر در ۱۵ پایگاه امداد و نجات استان زنجان

موسوی گفت: ۲ هزار و ۲۰۰ نفر روز نیروی امداد و نجات اعم از عوامل اجرایی و نجاتگران در ۱۵ پایگاه به صورت شبانه روز مستقر هستند که در حوادث احتمالی اقدام به ارائه خدمات برای هموطنان خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان در جریان بازدید فرماندار شهرستان طارم از پایگاه امداد و نجات جاده ای سرخه دیزج ضمن تبریک سال نو به امداد گران افزود: امید و نشاط میان تیم های عملیاتی هلال احمر دیده می شود و امدادگران هلال احمر به انساندوستی، کمک خالصانه و متعهدانه به هموطنان و امداد سریع به حادثه دیدگان می اندیشند.

 

سید قاسم موسوی یادآوری کرد: خدمات امدادی برای حادثه دیدگان ناشی از حوادث بی منت و با اشتیاق انجام می شود.

 

وی گفت: در طرح امداد و نجات نوروزی 15 پایگاه ثابت و موقت فعال است که امسال چهار پایگاه موقت به تعداد پایگاه های امداد و نجات استان زنجان به منظور ارائه خدمات مطلوب به هموطنان اضافه شد.

 

موسوی ادامه داد: در جاده های پرتردد و پر خطر این استان اقدام به استقرار پست های موقت و در قالب طرح ملی امداد ونجات نوروزی با بکارگیری آمبولانس، خودروی پشتیبان و نیروهای عملیاتی در جاده های پر تردد و مبادی ورودی شهرها به منظور اجرای سریع عملیات های امداد رسانی در حوادث جاده ای و سایر حوادث احتمالی کرده ایم.

 

وی خاطرنشان کرد: امسال در طرح نوروزی پایگاه های موقت در چهار مسیر ارتباطی استان زنجان شامل،  عوارضی آزادراه زنجان – تبریز، پلیس راه جاده ترانزیت زنجان – میانه، پایگاه قلعه حسینیه در جاده ترانزیت زنجان – قزوین  و مجتمع تجاری لاله شهر هیدج راه اندازی شده است.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: علاوه بر پایگاه های ثابت و موقت  امداد و نجات جاده ای، هشت پایگاه پشتیبان نیز در شهرستان های زنجان، ابهر، خدابنده، خرم دره، طارم، ماهنشان و ایجرود فعال شده است.

 

موسوی اضافه کرد: 2 هزار و 200 نفر روز نیروی امداد و نجات  اعم از عوامل اجرایی و نجاتگران در 15 پایگاه به صورت شبانه روز مستقر هستند که در حوادث احتمالی اقدام به ارائه خدمات برای هموطنان خواهند کرد.

 

فرماندار شهرستان طارم نیز در ادامه این بازدید ضمن تبریک سال نو به هلال احمری ها گفت:  هلال احمر  متشکل از انسانهایی تلاشگر ومهربان است که نماد مهربانی و کمک به هموطنان هستند.

 

رضاعلی انبارلو اظهارداشت: حضور امدادگران در جاده های بین شهری نقطه امیدی برای حادثه دیدگان و در راه ماندگان است و این مهم اهمیت قابل توجهی دارد.

 

وی، فعالیت پایگاه های جاده ای هلال احمر را موجب اطمینان  و قوت قلب به مسافران و رانندگان  دانست که در  ضریب ایمنی و کاهش حوادث ترافیکی اهمیت دارد.

 

فرماندار شهرستان طارم، از تلاش های جمعیت هلال احمر  استان زنجان و شهرستان و حضور امدادگران داوطلب در پایگاه های امداد و نجات در ارائه خدمات امدادی به آسیب دیدگان ناشی از حوادث   تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 1160615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha