مساجد و نمازخانه های بین راهی البرز میزبان نمازگزاران در ایام نوروز هستند

حجت الاسلام مرادی با اشاره به اینکه مساجد بین راهی البرز میزبان نمازگزاران در ایام نوروز فراهم شده است گفت: رصد و پایش مشکلات و نیازهای نماز خانه های بین راهی برای اقامه نماز در سطح استان البرز انجام شده است.

« حجت الاسلام ابوالفضل مرادی» در جریان برپایی نماز در مساجد بین راهی استان البرز به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: رصد و پایش مشکلات و نیازهای نماز خانه های بین راهی برای اقامه نماز در سطح استان البرز انجام شده است. 

 

مدیر ستاد اقامه نماز استان البرز افزود: آماده سازی زیرساخت ها برای برپایی و اقامه نماز در ایام نوروز یکی از برنامه های سازماندهی شده است که با جدیت اجرا می شود. 

 

وی با اشاره به اهمیت توجه به برپایی نماز در مساجد بین راهی و فراهم آوردن شرایط مناسب برای نمازگزاران بیان کرد: مسئولان محلی در مسیر محورهای مواصلاتی استان البرز به ویژه مسیر جاده کرج به چالوس امکان حضور نمازگزاران را فراهم کردند.

 

حجت الاسلام مرادی عنوان کرد: بازدید و نظارت مستمر از روند هماهنگی های لازم در مساجد و نمازخانه های استان البرز از طرف ستاد اقامه نماز استان انجام می شود.

 

 

مدیر ستاد اقامه نماز استان البرز بیان کرد: با توجه به تدابیر صورت گرفته در هر نمازخانه و مسجد میان راهی استان البرز امکان اقامه نماز جماعت و حضور امام جماعت فراهم شده است. 

 

گفتنی است، استان البرز از ۱۴ مسجد بین راهی بهره مند است که هشت مسجد در محور جاده کرج به چالوس قرار دارد. 

 

 

کد خبر 1160628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha