۵۱۷ گروه جهادی به مناطق محروم روستایی استان سمنان اعزام شدند

کاشفی از اعزام ۵۱۷ گروه جهادی به مناطق محروم روستایی استان سمنان همزمان با تعطیلات عید نوروز خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان ؛«مهدی کاشفی» در جمع خبرنگاران ضمن بیان اینکه ۵۱۷ گروه جهادی طی ایام تعطیلات نوروزی به مناطق محروم استان سمنان اعزام شدند، ابراز داشت: این اعزام‌ها با حضور بسیجیان در قالب رزمایش بهار خدمت در ایام نوروز صورت گرفت.

 

جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان سمنان خدمت رسانی به محرومان  را محور اصلی اعزام جهادگران به مناطق محروم و کم برخوردار استان سمنان عنوان کردوافزود: سه هزار و ۱۰۰ جهادگر از اقشار مختلف عمرانی، پزشکی، تربیتی و آموزشی و. … در این اردوها حضور داشتند.

 

وی با اشاره به اجرای طرح‌های جهادی عمرانی در زمینه آب رسانی روستاهای محروم طی ایام نوروز با حضور بسیجیان اظهارداشت: ویزیت رایگان بیماران و همچنین واکسیناسیون سیار کرونا از دیگر محورهای این طرح‌ها است.

 

کاشفی با بیان اینکه اجرای پروژه‌های عمرانی مانند مدرسه و ساخت منازل محرومان و … را در دستور کار بسیجیان در قالب گروه‌های جهادی قرار داشته است،اضافه کرد: برپایی ۱۹ نمایشگاه اقتصاد مقاومتی بین راه‌های استان طی ایام نوروز از دیگر اقدامات گروه‌های جهادی و پایگاه‌های مقاومت بسیج استان بوده است.

 

جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان سمنان به تأثیر نمایشگاه‌های بین راهی در عرضه و شناساندن ظرفیت‌های استان به مسافران و گردشگران نیز اشاره کردوافزود: ۴۳ غرفه برای فروش صنایع دستی، دست سازه‌ها، سوغات، خوراکی‌ها و … مردم استان سمنان با محوریت محرومان، در جاده‌های استان سمنان راه اندازی شد.

کد خبر 1160676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha