مردم استقبال خوبی از میوه تنظیم بازار کردند

مدیر اداره تعاون روستایی شیروان گفت: مردم شیروان استقبال خوبی از میوه تنظیم بازار کردند.

«صادق شجاعی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیرون اظهار کرد: قیمت و کیفیت مناسب سیب و پرتقال تنظیم بازار در ایام پایانی سال که باعث افزایش حجم خرید مردم شد خود موجب کاهش خرید میوه آزاد شد.

 

 

مدیر اداره تعاون روستایی شیروان عنوان کرد: توزیع میوه تنظیم بازار نوروزی از ۲۷ اسفندماه آغاز شد که سهمیه سیب قبل سال جدید به پایان رسید و ۲۰ درصد مابقی پرتقال هم در ایام نوروز به فروش رسید طوریکه ۸۰ تُن سهمیه میوه تنظیم بازار شیروان طی ۶ روز به اتمام رسید.

 

 

شجاعی با بیان اینکه هدف از این کار تنظیم بازار و رفع دغدغه مردم جهت تامین میوه نوروزی بود، خاطرنشان کرد: در روزهای پایانی سال با توزیع میوه تنظیم بازار، نرخ میوه آزاد هم تاحدودی کاهش یافت و قیمت هر کیلو سیب از ۲۴۰ هزار ریال به ۲۰۰ هزار ریال کاهش یافت ولی بسیاری از شهروندان از طرح تنظیم بازار استقبال بسیار خوبی کردند.

 

 

وی اضافه کرد: قیمت هر کیلو پرتقال در بازار آزاد ۱۳۰ هزار ریال بود که در تنظیم بازار ۱۰۰ هزار ریال، سیب قرمز ۱۱۰ هزار ریال و سیب زرد ۱۲۰ هزار ریال به فروش رسید.

 

 

شجاعی تصریح کرد: برای ایام نوروز در این شهرستان ۱۸عامل خُرد وظیفه توزیع میوه در سطح شهر شیروان و همچنین شهرهای خانلق، زیارت، لوجلی و روستای حسین آباد را به عهده داشتند.

 

 

شهرستان شیروان با ۱۵۷ هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

 

 

 

کد خبر 1160677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha