مراسم بزرگداشت رحلت آیت الله ری شهری در ایلام برگزار شد

مراسم بزرگداشت رحلت آیت الله ری شهری در ایلام به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام، در حاشیه برگزاری این مراسم، اظهار کرد: مراسم بزرگداشت عالم ربانی حضرت آیت الله محمدی ری شهری از ساعت ۱٠ صبح امروز یکشنبه ٧ فروردین در محل مسجد جامع شهر ایلام برگزار  شده است.

 

حجت الاسلام« علی چراغی پور» با تسلیت درگذشت این عالم ربانی، یادآور شد: این مراسم با حضور عموم مردم ولایت مدار ایلام در راستای ارج نهادن به مقام شامخ مرحوم آیت الله ری شهر و خدمتگزاران صدیق به انقلاب اسلامی  برگزار شده است.

 

حجت الاسلام « مهدی اکبرنژاد» استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم، اظهار کرد: کسی که مسئولیت میگیرد باید خطرپذیر و شجاع باشد و  آیت الله محمدی ری شهری مصداق بارز این ویژگی بود.

 

وی افزود: برخوردها و اقدام به موقع و شجاعانه با مسائل گوناگون در مدیریت ضرورتی است برای کشور که ایشان در این زمینه بسیار عالی عمل کردند.

 

این استاد حوزه و دانشگاه های ایلام  خدمت این عالم به معارف اهل بیت(ع) و قرآن و نشر حدیث را ارزشمندی دانست و گفت: خدمات گسترده ای از ایشان در این زمینه به ثبت رسیده است.

 

وی بیان کرد: این عالم مجاهد و روحانی وارسته  عمرش را در راه خدمت به علم و حوزه های علمیه صرف کرد.

 

حجت الاسلام اکبرنژاد این محفل را در واقع تجلیل از علم و عالم و جهاد و خدمت دانست و افزود: آیت الله ری شهری از شخصیت های بود که جامعیت خاصی داشت.

 

وی ادامه داد: تألیف های ارزشمند ایشان و خدمات این شخصیت برجسته چهره خاصی را در بین مردم به یادگار گذاشته است.

 

این استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: ایشان در طول حیات پربرکت خود همواره منشاء برکات و خدمات بوده و به عنوان اولین وزیر اطلاعات  در این مقام به نحو مطلوب و عالی عمل  و چهره موفقی داشت.

کد خبر 1160684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha