کاهش جرایم و افزایش کشفیات موجب ارتقاء رضایتمندی مردم می شود

سرهنگ خانی پور با اشاره به اینکه رصد موضوعات مختلف حوزه کاری از اهداف مهم قرارگاه نوروزی پلیس است ، بیان داشت : کاهش جرایم و افزایش کشفیات موجب ارتقاء رضایتمندی مردم از پلیس می شود .

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان در نهمین قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی استان با تبریک سال نور و تقدیر از تلاش های کارکنان در تامین نظم و امنیت جامعه خصوصا مسافران نوروزی افزود : يكي از مهمترين ماموريت هاي پليس در قرارگاه نوروزي، پاسخگو بودن، پيشگيري از جرايم و کاهش تصادفات جاده ای است.

 

سرهنگ ایرج خانی پور در ادامه افزود: رصد و كنترل عملكرد كاركنان در حوزه هاي امنيتي، انتظامي و ترافيكي به صورت لحظه اي و تجزيه و تحليل آمار جرايم ، تصادفات و نوع ارائه خدمات در قرارگاه نوروزی توسط كارشناسان در بخش هاي مختلف پليس انجام می گیرد و راهكارهاي لازم براي تقويت نقاط قوت و مرتفع سازي نقاط ضعف انجام مي پذيرد.

 

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان خاطرنشان کرد: تعامل پليس، مشاركت مردم و همراهي مسئولان در حوزه هاي مختلف امنيت اجتماعي مي تواند بسترساز راهبردهاي سال جديد باشد و پلیس نيز در بخش هايی چون مبارزه با قاچاق كالا، مواد مخدر، سرقت، امنيت ترافيكي و ديگر حوزه ها نقشي مهم در تحقق چشم انداز سال جدید داشته باشد.

 

خانی پور با تبيين رويكردهاي افزايش احساس امنيت اجتماعي در ايام تعطيلات نوروز 1401 ادامه داد: منظور از پيشگيري، انجام اقداماتي است كه موقعيت و امكان ارتكاب جرم را كاهش مي دهد با پيش بيني، شناخت و ارزيابي خطر جرم و انجام اقداماتي براي رفع يا تقليل آن، مي توان خطر وقوع جرم را مديريت كرد.

 

وی با تأکید بر دقت، حساسیت و تفکر در انجام مأموریت‌های مرتبط با حوزه امنيت اجتماعي افزود: كاركرد كاركنان انتظامی بايد به‌گونه‌ای در جامعه متجلي باشد تا بهترین شکل، موفقیت و راهبردها تضمین‌شده و زیباترین قضاوت‌ها و احساسات و تعابیر نسبت به كاركنان به کار گرفته شود و اقشار مختلف جامعه با طیب خاطر احساسات خوب، عالی و توأم با رضایت خود را از عملكرد پليس اعلام دارند.

 

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان در پایان با اشاره به آمادگی پلیس استان برای تامین نظم و امنیت دور دوم سفرهای نوروزی بیان داشت: هوشیاری و مشارکت مردم بازوی توانمند اجرای این امنیت و آرامش خواهد بود.

کد خبر 1160689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha