وعده‌های دولت با مشارکت مردم به بار می‌نشیند

فرماندار شهرستان پیشوا گفت: وعده‌های دولت با مشارکت مردم به بار می‌نشیند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، اولین نشست شورای اداری شهرستان پیشوا در سال ۱۴۰۱ به ریاست فرماندار این شهرستان برگزار شد.

ابراهیم تاجیک‌نوری فرماندار شهرستان پیشوا در اولین نشست شورای اداری گفت:  اقدامات خوبی در سال ۱۴۰۰ به ویژه از زمان دولت آیت‌الله رئیسی رقم خورد و نشان داد وعده‌های دولت، وعده‌هایی صادق است و تمام تلاش خود را می‌کند که با مشارکت مردم به آنها جامه عمل بپوشاند.  

وی افزود: جشنواره روستایی و عشایری روستای حبیب آباد، ویترین برنامه‌های شهرستان در ایام نوروز بود که مورد استقبال مردم، مسئولان و مسافران قرار گرفت و جا دارد از همه دستگاه‌هایی که در اجرای آن مشارکت داشتند، تشکر نمایم.

تاجیک نوری ادامه داد: آرامش و امنیت امروزمان را وامدار ایثار و فداکاری شهدا هستیم و تکریم خانواده‌های آنان کمترین کاری است که می‌توانیم انجام دهیم، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا در دستور کار فرمانداری است و مدیران ادارات نیز با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران، بر حسب وظیفه از این خانواده‌های معزز سرکشی نمایند.

فرماندار پیشوا در خصوص سال جدید و برنامه های ضروری نیز بیان کرد: با توجه به در پیش بودن تابستان، لازم است اداره آب و فاضلاب ضمن پیگیری اجرای پروژه فاضلاب، طرح‌های در دست اقدام آبرسانی را هر چه سریع‌تر به پایان رساند تا در تابستان با مشکل خاصی در زمینه تامین آب شرب روبرو نشویم.

فرماندار پیشوا همچنین بر نظارت بهتر بر نانوایی‌ها و اطلاع‌رسانی منظم برای توزیع کالاهای دولتی تاکید کرد.

کد خبر 1160715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha