لزوم برنامه ریزی منسجم و تعامل موثرتر نهادهای جهرم در هفته دوم تعطیلات نوروزی

شفیعیان ضمن ارزیابی کمی و کیفی خدمات بر برنامه ریزی منسجم تر و تعامل و همراهی موثرتر در هفته دوم تعطیلات نوروزی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «مهدی شفیعیان»، امروز (یکشنبه ۷ فروردین) در حاشیه بازدید از ستاد مرکزی تسهیلات سفر شهرستان جهرم ضمن ارزیابی کمی و کیفی خدمات بر برنامه ریزی منسجم تر و تعامل و همراهی موثرتر در هفته دوم تعطیلات نوروزی تاکید کرد.


فرماندار ویژه شهرستان جهرم افزود: با توجه به اهمیت حفظ و ارتقاء کیفی بهداشت و حفظ سلامتی شهروندان و به طور خاص مسافران در ادامه اقدامات موثری که توسط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی انجام شده، بازرسین ستاد با حساسیت بیشتر اماکن عمومی، نمازخانه ها و مجتمع های خدمات رفاهی از جمله سلامت تغذیه بین راهی در محورهای پرتردد را رصد کرده و  تمهیدات لازم جهت رفع ایرادات احتمالی احصاء شده در نظر بگیرند.


وی یکی از برنامه های مطلوب و کیفی را اجرای موسیقی فاخر در محل اثر بی نظیر بزرگترین غار دستکند جهان با عنوان «عصر طارونه» برشمرد و از هماهنگی و تعامل میراث فرهنگی و گردشگری، شهرداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در ایجاد فضایی مفرح برای مسافران نوروزی تشکر کرد.

 

 تهیه و توزیع اقلام تنظیم بازار از دیگر موارد‌ بررسی شده بود که شفیعیان ضمن قدردانی از ادارات متولی امر در جذب و توزیع اقلام مورد نیاز، مدیریت زمان نامناسب و ایرادات وارده در نحوه توزیع که نیازمند بازنگری در پراکنش عاملین احساس شده و بعضاً با تشکیل صف همراه بود.

 

 وی دستور برگزاری جلسه ای به منظور بررسی عملکرد متولیان امر خدمات رسانی به مسافرین نوروزی طی یک هفته اخیر را صادر کرده و معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری را مسئول پیگیری موضوعات مطرح قرار داد تا در راستای انسجام بخشی بیشتر به برنامه های پیش رو جهت ایجاد فضایی امن، بانشاط و ایمن در روزهای آتی با بهره گیری از همه ظرفیت ها اقدام موثر داشته باشد.

کد خبر 1160721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha