رفع مشکل ۱۵۵ واحد تولیدی و کارخانه ای/ تعطیلی واحدها پیگرد قانونی دارد

موحد با اشاره به رفع مشکلات ۱۵۵ واحد تولیدی در سال گذشته، گفت: تعطیل کردن واحد‌های تولیدی در استان کرمان تحت هیچ عنوانی قابل قبول نیست و اگر اتفاق بیفتد، شخص مقصر تحت تعقیب قرار می‌گیرد و باید پاسخگوی اقدام خود باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان؛ یدالله موحد  ضمن اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه مسائل کارگری، رونق اقتصادی و مانع زدایی‌ها گفت: مسئولان قضایی نیز وظیفه دارند ضمن بکارگیری همه توان و ظرفیت‌های خود مانع تعطیلی کارگاه تولیدی در سطح استان کرمان شوند.

 

 

رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به تأکیدات ریییس قوه قضاییه بر حمایت از تولید، عنوان کرد: تعطیل کردن واحد‌های تولیدی در استان کرمان تحت هیچ عنوانی قابل قبول نیست و اگر اتفاق بیفتد، شخص مقصر تحت تعقیب قرار می‌گیرد و باید پاسخگوی اقدام خود باشد.

 

 

وی با بیان اینکه با مشارکت و تلاش مقامات قضایی، مشکلات ۱۵۵ واحد تولیدی و کارخانه‌ای در سال گذشته با حمایت و پشتیبانی‌ها رفع شد،گفت: بر اساس حمایت‌های صورت گرفته از حوزه تولید و اشتغال، مدیران واحد‌های تولیدی، دستگاه قضایی را پشتیبان و حامی خود برای حل مشکلات موجود می‌دانند.

 

 

رئیس کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه در شرایط کنونی باید نگاه مثبتی به بخش تولید داشته باشیم، تأکید کرد: تعاملات به موقع میان دستگاه‌های اجرایی و قضایی برای حل مشکلات واحد‌های تولیدی لازم و ضروری است.

 

 

وی در پایان گفت: مجموعه قضایی استان کرمان در مسیر حمایت از تولید از هیچ تلاشی دریغ نکرده و سعی می‌کند که در چهارچوب قانون، مشکلات آن‌ها را حل کند و سال جدید نیز با برنامه ریزی مدون و تلاش بیشتر در راستای حل مشکلات واحد‌های تولیدی، صنعتی و کارخانه‌ای اقدامات مثمرثمری خواهد داشت.

کد خبر 1160725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha