اختصاص ۱۴۵ میلیارد ریال به پروژه های طرح شهید سلیمانی در مدارس مناطق محروم استان کهگیلویه و بویراحمد

وزارت آموزش و پرورش ۱۴۵ میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده که به حساب اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد واریز شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، در راستای اجرای نهضت ملی ایجاد فضاهای ورزشی درون مدرسه ای، برنامه‌های تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی مطابق با سند تحول بنیادین، تفاهم نامه همکاری بین صادق ستاری‌فرد معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش و حسنعلی عزت خواه مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد انعقاد شد.

 

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در این نشست با اشاره به لزوم ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای کیفیت بخشی به درس تربیت بدنی و با اشاره به اینکه سرانه ورزشی کشور در حال حاضر ۰/۳ متر مربع است، گفت: با تلاش همکاران برای نخستین بار از اعتبارات هدفمندی یارانه‌ها در حوزه تربیت بدنی و سلامت، تلاش داریم با مشارکت خیرین، نهادهای انقلابی و ... نسبت به برقراری عدالت تربیتی از حیث دسترسی به فضای ورزشی درون مدرسه ای مناسب اقدام کنیم.

 

صادق ستاری فرد افزود: با رویکرد طراحی، بهسازی و متناسب سازی فضا‌ها و اماکن ورزشی، تفاهم نامه همکاری تنظیم نموده و تلاش می‌کنیم که تا سال آینده نتایج این تفاهم در ورزش دانش آموزی نمایان شود.

 

وی ادامه داد: در این تفاهم نامه وزارت آموزش و پرورش ۱۴۵ میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده که به حساب اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد واریز شده است.

 

ستاری فرد گفت: این پروژه‌ها با عنوان طرح شهید سلیمانی در مدارس مناطق محروم استان کهگیلویه و بویراحمد، (هشت سالن ورزشی ، ۴۰ زمین چمن مصنوعی و پنج زمین ساحلی) ساخته خواهند شد.

 

در پایان مقرر شد فضاهای شناسایی شده با اعتبارات اختصاص یافته مربوطه تا پایان شهریور 1401 به بهره برداری برسند.

کد خبر 1160775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha